Gå til innhold

Ukens trening uke 18


 cilie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Thebutterfly

Jeg har løpt 5 kilometer 5 ganger denne uken.  Forsøker å trene men jeg føler meg så tung i kroppen for tiden. Og jeg ønsker å få av meg ett kilo eller to. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg klarte å få til en joggetur på 10km helt på slutten av uka, tross ufyselig vær. Sammen med to styrkeøkter er det grei nok.

11 timer siden, Thebutterfly skrev:

Jeg har løpt 5 kilometer 5 ganger denne uken.  Forsøker å trene men jeg føler meg så tung i kroppen for tiden. Og jeg ønsker å få av meg ett kilo eller to. 

Imponerende, men litt risky å gå fra null til 25 km per uke uten litt gradvis opptrapping. 

12 timer siden, cilie skrev:

3 turer og en styrkeøkt på senter. Fornøyd selv om leggene fortsatt tidvis er litt vonde. 

Bra! Får håpe leggene kommer seg etter hvert..æ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en god økt på treningssenteret hvor jeg rodde i 20 min + styrke av overkropp i 55 min + 15 min uttøying.  Prøver ellers å bevege meg så mye som mulig (Det blir allikevel altfor lite)

Greier ikke å trene beina pga at hofta er helt gåen. Smertene øker også jo mer jeg beveger meg. Venter nå bare på å bli operert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
12 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg klarte å få til en joggetur på 10km helt på slutten av uka, tross ufyselig vær. Sammen med to styrkeøkter er det grei nok.

Imponerende, men litt risky å gå fra null til 25 km per uke uten litt gradvis opptrapping. 

Bra! Får håpe leggene kommer seg etter hvert..æ

Der sa du noe. Følte meg ganske sliten etter all den treningen. ;)

Du er flink som klarte en 10 km joggetur. Er god trening og langt nok det :)

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...