Jump to content
Sign in to follow this  
 cilie

Ukens trening uke 18

Recommended Posts

cilie

3 turer og en styrkeøkt på senter. Fornøyd selv om leggene fortsatt tidvis er litt vonde. 

Fortsetter under...

Thebutterfly
Posted (edited)

Jeg har løpt 5 kilometer 5 ganger denne uken.  Forsøker å trene men jeg føler meg så tung i kroppen for tiden. Og jeg ønsker å få av meg ett kilo eller to. 

Edited by Thebutterfly

Gargamel

Jeg klarte å få til en joggetur på 10km helt på slutten av uka, tross ufyselig vær. Sammen med to styrkeøkter er det grei nok.

11 timer siden, Thebutterfly skrev:

Jeg har løpt 5 kilometer 5 ganger denne uken.  Forsøker å trene men jeg føler meg så tung i kroppen for tiden. Og jeg ønsker å få av meg ett kilo eller to. 

Imponerende, men litt risky å gå fra null til 25 km per uke uten litt gradvis opptrapping. 

12 timer siden, cilie skrev:

3 turer og en styrkeøkt på senter. Fornøyd selv om leggene fortsatt tidvis er litt vonde. 

Bra! Får håpe leggene kommer seg etter hvert..æ

emilie321

Har hatt en god økt på treningssenteret hvor jeg rodde i 20 min + styrke av overkropp i 55 min + 15 min uttøying.  Prøver ellers å bevege meg så mye som mulig (Det blir allikevel altfor lite)

Greier ikke å trene beina pga at hofta er helt gåen. Smertene øker også jo mer jeg beveger meg. Venter nå bare på å bli operert.

Thebutterfly
Posted (edited)
12 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg klarte å få til en joggetur på 10km helt på slutten av uka, tross ufyselig vær. Sammen med to styrkeøkter er det grei nok.

Imponerende, men litt risky å gå fra null til 25 km per uke uten litt gradvis opptrapping. 

Bra! Får håpe leggene kommer seg etter hvert..æ

Der sa du noe. Følte meg ganske sliten etter all den treningen. ;)

Du er flink som klarte en 10 km joggetur. Er god trening og langt nok det :)

Edited by Thebutterfly