Gå til innhold

Tror ikke psykiatrien kan gjøre mer for meg.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
12 timer siden, Betti 11 skrev:

Du må regne med litt ventetid men det høres bra ut hva de gjør. Kanskje du trenger ikke mer stressa med medisiner, når du har den riktige. Jeg håper du får det snart bedre.

Ok. Ja bare ikke legen tar den fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke får Vival og Lyrica, hvis det virker. Med mindre du kjører bil, så er det vel ikke noe problem?

 

Nei, virker som du bør bytte lege. Problemet er jo att du aldri vet hva du får....

 

Anonymkode: d2956...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke får Vival og Lyrica, hvis det virker. Med mindre du kjører bil, så er det vel ikke noe problem?

 

Nei, virker som du bør bytte lege. Problemet er jo att du aldri vet hva du får....

 

Anonymkode: d2956...2a9

Nei det skjønner ikke jeg heller, kjører ikke bil og det sa jeg til henne da hun spurte. 

Nei jeg vet aldri hva jeg får, kan sette meg på venteliste hos en av de eldre kanskje. Lurer på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...