Gå til innhold

Tror dere Norge vinner melodi grand prix i pr?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
6 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Synes egentlig det har vært bedre kvalitet enn vanlig i år. Ikke noen store høydare, men island og Australia var ganske kult. Bra produksjon også. Norge vinner ikke men kommer nok på top 10.

Enig i alt bortsett fra at Norge vinner 🤪

Anonymkode: 0a193...96b

Fortsetter under...

Thebutterfly
9 minutter siden, Lillemus skrev:

Delvis, grensen mellom Europa og Asia går langs Uralfjellene som ligger ca. 1/4 inn i Russland fra Europa.

Ja for det er slik at jeg aldri har sett på Russland som Europa fordi landet strekker seg langt. 

Endret av Thebutterfly
Worrisome Plenty
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om showet da? Jeg synes Israel har vært kjempeflinke! Er sjelden jeg gidder å se hele programmet. 

Er veldig imponert over dette showet faktisk. De er flinke ja. Jeg har og sett mer i år enn jeg pleier.

Annonse

Thebutterfly
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis Norge ikke vinner, håper jeg Sverige, Danmark eller Sveits vinner. Hva med dere?

For et flott show i kveld. Selveste madonna tilstede.  

Jeg har noen land å heie på. Sverige ble for gospelkor for meg, men det er flere gode med. Konkurransen blir hard for Norge. Men de kan vinne. Men mange som er bra for å være Eurovision Song contest musikk ;)

Endret av Thebutterfly
AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis Norge ikke vinner, håper jeg Sverige, Danmark eller Sveits vinner. Hva med dere?

Jeg håper ingen vinner. For noe ræl hele programmet er. Et jalla freakshow. Minner meg om Eurotrash:

Anonymkode: c1ffe...9a1

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...