Gå til innhold

Ukens trening uke 20


 cilie

Anbefalte innlegg

Ikke den «kick-start-uka» jeg drømte om for en uke siden. (Bombe) Ikke bare kom 17. mai og langfri/helg, men jeg har (forhåpentligvis)vært en stor hypokonder og innbilt meg både det ene og det andre denne uken. Godtestoppen lever, men karbo-inntaket - også av den usunne varianten - har vært veldig høyt... Så alt i alt med en del smerter er jeg fornøyd med 3 gå/jogg i skogen og misfornøyd med kostholdet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Oi. På etterskudd.

Ett 10 km løp pluss 7km  joggetur i terrenget. To styrkeøkter.

Jeg ble litt matt siden begge løpeturene var ganske harde. Mye opp og ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg er også på etterskudd og nå husker jeg ikke hvor mye jeg trente, men tror det var 2-3 ganger på Evo og endomondoen viser søndagstur på 1.3 mil forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...