Gå til innhold

Hvor mange par joggesko har du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har kun ett. Vurderer å kjøpe et par til fordi jeg bruker det ene paret på jobb og overalt ellers.

Hvor mange par joggesko har du? 

Anonymkode: b59b2...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Jeg tror jeg har 7 par kun til trening. (Jeg tror jeg svarte på dette før en gang, men hvis jeg sa noe annet så kommer det litt an på hvilke jeg regner med) Alle har sitt bruksområde, men det er selvsagt ikke nødvendig å ha så mange.

Du burde i det minste hatt et eget par til trening. Du trenger ikke kjøpe verdens dyreste sko. Du kan ofte finne fjordårets modell billig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2019 den 9.35, AnonymBruker skrev:

Jeg har kun ett. Vurderer å kjøpe et par til fordi jeg bruker det ene paret på jobb og overalt ellers.

Hvor mange par joggesko har du? 

Anonymkode: b59b2...0db

*host* Jogget flere ganger i uka i halvannet år og siden jeg bodde to steder så ble det sko begge steder, både sommer og vinter... Pr. nå har jeg tilsammen 5 par sommerjoggesko og 3 par joggesko med pigg... Og jeg har sluttet å jogge egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest franklyscarlet

Jeg har fem. To som jeg veksler mellom å løpe med. Et par til saltrening. Et par til gåing. Og et par terrengløpesko☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har til enhver tid ett par gode joggesko, som jeg kjøper hvert eller annethvert år. Dermed har jeg endel "pensjonerte" joggesko som brukes til ymse, alt fra hagearbeid til tursko. Har også ett par i goretex og ett par med pigg, så det blir jo en del par til sammen. Og nå har jeg ennå ikke kommet til det jeg betegner som "sneakers", penere joggesko til bybruk (til/fra jobb etc.), har jo minst to par av det også.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg har kun ett par gode joggesko, som jeg bruker hvis/når jeg jogger... :P - tre kvart år siden sist nå...! Så har jeg et par som er veldig slitt som kan brukes i hagen, evt på tur, men jeg foretrekker faktisk fjellskoene mine på skogstur, uansett årstid. Så har jeg et par til innetrening, men de bruker jeg aldri mer, etter at jeg sluttet med badminton... Og så har jeg et par "gå-sko", som ser litt joggete ut, men som jeg bruker på jobb, på butikken etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par Mizuni til innendørs bruk, et par Asics til skogen og 4-5 øvrige jeg ikke trener i. Kastet akkurat et par fra New Balance jeg brukte ute og driver å finne arvtakeren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...