Gå til innhold

Tap av kontroll?


Regiakakao

Anbefalte innlegg

Har null energi, fryser og skjelver, trøtt og sliten. Spise for mye. Altså 2 måltider om dagen. Må sove med ull, hettegenser, teppe og tjukke sokker fordi eg fryse. Får ingenting til på volleyballtrening lenger:(( vet ikke hva jeg skal gjøre. Fryse på trening også.  Er typ livredd for å gå opp i vekt. Maten har kontrollen over meg.  Har dårlig konsentrasjon så jeg går ut av timen og går tur rundt skolen. Drikke en del sukkerfri energidrikk siden jeg har null energi. Spise ikke frokost eller lunsj på skoledager.  Vet liksom ikke hva jeg ska gjøre. For vil ikke gi slipp på kontrollen... Har itilegg noe feite armer og skulderblader som burde være synligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Regiakakao skrev:

Har null energi, fryser og skjelver, trøtt og sliten. Spise for mye. Altså 2 måltider om dagen. Må sove med ull, hettegenser, teppe og tjukke sokker fordi eg fryse. Får ingenting til på volleyballtrening lenger:(( vet ikke hva jeg skal gjøre. Fryse på trening også.  Er typ livredd for å gå opp i vekt. Maten har kontrollen over meg.  Har dårlig konsentrasjon så jeg går ut av timen og går tur rundt skolen. Drikke en del sukkerfri energidrikk siden jeg har null energi. Spise ikke frokost eller lunsj på skoledager.  Vet liksom ikke hva jeg ska gjøre. For vil ikke gi slipp på kontrollen... Har itilegg noe feite armer og skulderblader som burde være synligere

Jeg sa vel til deg for en uke eller to siden at du måtte ta kontakt med noen (fastlege, helsesøster...) og be om hjelp - du klarer ikke å komme deg ut av dette helvete på egenhånd. Gjør det på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg sa vel til deg for en uke eller to siden at du måtte ta kontakt med noen (fastlege, helsesøster...) og be om hjelp - du klarer ikke å komme deg ut av dette helvete på egenhånd. Gjør det på mandag.

Kan ikke det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Regiakakao skrev:

Kan ikke det..

Jo, det kan du. De trenger ikke si noe til foreldrene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lillemus skrev:

Jo, det kan du. De trenger ikke si noe til foreldrene dine.

 Kan ikke gå glipp av skoletimer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lillemus skrev:

Jo, det kan du. De trenger ikke si noe til foreldrene dine.

 Er uansett ikke seriøst nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 timer siden, Regiakakao skrev:

 Kan ikke gå glipp av skoletimer....

Unnskyld meg, men FUCK SKOLE TIMER! 

Du har et ALVORLIG PROBLEM og du kan DØ hvis du fortsetter slik! 

Nå høres jeg FREKK UT, men det er fordi jeg BRYR MEG! Jeg har ødelagt tennene mine, live mitt og familien min med dette. Jeg har mistet venner, fått syreskader på tennene og live mitt har stått på vent i mange år. Jevnaldere er ferdig på VGs og mange har fått seg kjærester og jeg sitter fortsatt hær med en hode og en kropp til en 14 åring! Kom deg til legen fort som F… 

DU VIL IKKE KASTE LIVE DITT PÅ MAT, KROPP OG VEKT! 

DU VIL IKKE LIGGE PÅ BADEGULVET DØD OG SVØMME I DIN EGEN OPPKAST! 

KOM IKKE Å SI AT «JEG HAR KONTROLL ELLER AT DETTE BLIR IKKE Å SKJE MEG» 

DET ER NOE ALLE SIER! KOM DEG TIL EN LEGE FOR GUUUUDS SKYLD! 

FØR DET ER FORESEINT OG DU BLIR FUNNET DØD I DITT EGET HJEM… 

 

Anonymkode: 8b269...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Regiakakao skrev:

 Kan ikke gå glipp av skoletimer....

 

8 timer siden, Regiakakao skrev:

 Er uansett ikke seriøst nok

Det du sier her er bare tull og innerst inne vet du det. Du har antagelig null utbytte av skoletimene i din tilstand uansett og det du forteller om formen din er så seriøst at om du ikke blir tatt på alvor så bør noen miste jobben. 

Men det nytter ikke å snakke til noen som er så spiseforstyrret som deg, du vil ikke tro oss uansett for sykdommen er i ferd med å ødelegge deg fullstendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Regiakakao skrev:

 Kan ikke gå glipp av skoletimer....

Du skriver jo i startinnlegget at du går ut og rundt skolen i noen timer, fordi du ikke klarer å konsentrere deg. Da kan du også gå til helsesøster.

Jeg skal fortelle deg noe om kontroll: Hvis du ikke oppsøker hjelp og samarbeider, ender du opp med å få næring gjennom en sonde. Da skal jeg love deg at det føles som å ha mistet kontrollen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, laban skrev:

Du skriver jo i startinnlegget at du går ut og rundt skolen i noen timer, fordi du ikke klarer å konsentrere deg. Da kan du også gå til helsesøster.

Jeg skal fortelle deg noe om kontroll: Hvis du ikke oppsøker hjelp og samarbeider, ender du opp med å få næring gjennom en sonde. Da skal jeg love deg at det føles som å ha mistet kontrollen!

Ja og hvis du ikke vet hva sonde er så kan jeg fortelle deg det! En slange som stikkes inn gjennom nesa og ned i magesekken… De spruter inn næring i kroppen din gjennom det og tro meg det er ikke gøy å ha en slange langt ned i drøvelen… 

Anonymkode: 8b269...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja og hvis du ikke vet hva sonde er så kan jeg fortelle deg det! En slange som stikkes inn gjennom nesa og ned i magesekken… De spruter inn næring i kroppen din gjennom det og tro meg det er ikke gøy å ha en slange langt ned i drøvelen… 

Anonymkode: 8b269...dd4

Grunnen til at jeg ikke oppsøker hjelp er fordi jeg veier for mye til å få hjelp og at d ikke er seriøst nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Regiakakao skrev:

Grunnen til at jeg ikke oppsøker hjelp er fordi jeg veier for mye til å få hjelp og at d ikke er seriøst nok

Det er faktisk ikke du den rette til å bedømme. Spiseforstyrrelser gjelder ikke bare de som er alvorlig undervektige, selv om jeg mistenker at du er det også. Man kan godt være overvektig og ha en alvorlig spiseforstyrrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Regiakakao skrev:

Grunnen til at jeg ikke oppsøker hjelp er fordi jeg veier for mye til å få hjelp og at d ikke er seriøst nok

Du må fortelle om tankene dine, uavhengig av hva du veier. Prøv helsesøster eller rådgiver på skolene din først da vel. Dette får du ikke fravær for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Lillemus skrev:

Det er faktisk ikke du den rette til å bedømme. Spiseforstyrrelser gjelder ikke bare de som er alvorlig undervektige, selv om jeg mistenker at du er det også. Man kan godt være overvektig og ha en alvorlig spiseforstyrrelse.

Er ikke undervektig og da føler jeg at d ikke er vits..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, cilie skrev:

Du må fortelle om tankene dine, uavhengig av hva du veier. Prøv helsesøster eller rådgiver på skolene din først da vel. Dette får du ikke fravær for. 

Liker ikke å snakke med folk jeg ikke stoler på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Regiakakao skrev:

Liker ikke å snakke med folk jeg ikke stoler på....

De har taushetsplikt og kan hjelpe deg videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, cilie skrev:

De har taushetsplikt og kan hjelpe deg videre. 

Tviler på det når det ikke er seriøst nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Regiakakao skrev:

Tviler på det når det ikke er seriøst nok..

Har du prøvd det da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, cilie skrev:

Har du prøvd det da? 

Har ikke det, frykter bare at det ikke er seriøst nok.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Regiakakao skrev:

Har ikke det, frykter bare at det ikke er seriøst nok.....

Prøv da vel! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...