AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 Del Skrevet 1. juni 2019 Jeg prøver alt jeg kan å la være og kaste mat. Prøver å kjøpe passe mengder, men det er så vanskelig med frukt og grønnsaker for meg alene. Jeg kjøper ferske grønnsaker og lager vegetarretter og da er det vanskelig å bruke opp. Det er alltid slik at det ligger noe i kjøleskapet som må brukes. Nå er det gulerøtter som ikke kan kjøpes stykkvis. Hvorfor ikke er uforståelig. I kveld lagde jeg grønnsakslasagne av dvaske grønnsaker fra grønnsaksskuffen. Bl.a oppdaget jeg da at jeg hadde tre rødløker som holdt på å bli ødelagt. Jeg tok den største og brukte den og så må jeg finne på noe på mandag med de andre. I morgen blir jeg borte hele dagen. Jeg har tre uker her hjemme nå før jeg blir borte i seks uker i sommer. Mest mulig skal være tomt før jeg drar og jeg kan ikke kjøpe ferske grønnsaker for da kommer jeg til å kaste for mye. Hva gjør dere som bor alene? Anonymkode: b9a35...7b5 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/448739-matsvinn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.