stjernestøv Skrevet 14. juni 2019 Skrevet 14. juni 2019 Jeg har farget håret i mange år, har aldri tatt allergitest på fargen. Men det står jo på at man skal det i 48 timer? Hva skjer om man er allergisk da? Og vil man ikke få en reaksjon hvis det skal være på i 48 timer? Det er jo sterke saker. 0 Siter
Gjest Surrehuggu Skrevet 14. juni 2019 Skrevet 14. juni 2019 Ja, det står jo det. Men jeg har heller aldri testet det ut 48 timer i forveien. Jeg har i likhet med deg bare farget det uten å teste først. Har jo gått bra de gangene jeg har gjort det! 😉 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. juni 2019 Forfatter Skrevet 14. juni 2019 10 minutter siden, Surrehuggu skrev: Ja, det står jo det. Men jeg har heller aldri testet det ut 48 timer i forveien. Jeg har i likhet med deg bare farget det uten å teste først. Har jo gått bra de gangene jeg har gjort det! 😉 Ja det har alltid gått bra med meg også Har både farget og tatt permanet siden tenårene,men mener at det stoffet var mye sterkere før. Det gjorde jo vondt/svei før. 0 Siter
morsan Skrevet 14. juni 2019 Skrevet 14. juni 2019 Jeg har aldri testet på den måten, men så har jeg heller aldri hatt grunn til å tro at jeg ville reagere på middelet. Og det har jeg heller aldri gjort i forbindelse med hårfarging. Hvis man først er allergisk er det vel bedre å få reaksjon på en liten flekk på armen enn over hele hodebunnen. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. juni 2019 Forfatter Skrevet 14. juni 2019 3 minutter siden, morsan skrev: Jeg har aldri testet på den måten, men så har jeg heller aldri hatt grunn til å tro at jeg ville reagere på middelet. Og det har jeg heller aldri gjort i forbindelse med hårfarging. Hvis man først er allergisk er det vel bedre å få reaksjon på en liten flekk på armen enn over hele hodebunnen. Ok. Men hvordan merker man om man er allergisk? 0 Siter
morsan Skrevet 14. juni 2019 Skrevet 14. juni 2019 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ok. Men hvordan merker man om man er allergisk? Jeg vil tro at disse tilfellene først og fremst innebærer kontaktallergi - utslett, kløe osv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. juni 2019 Forfatter Skrevet 14. juni 2019 3 minutter siden, morsan skrev: Jeg vil tro at disse tilfellene først og fremst innebærer kontaktallergi - utslett, kløe osv. Ok. Takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.