Gå til innhold

Ukas trening uke 24


 cilie

Anbefalte innlegg

Det ble 3 økter: To turer gå/jogg og en times svøm. Har tom veid meg og skjønner at ferien bør bli treningscamp😬🥵 Og burde vært i burka istedenfor bikini... - Men synes om ikke annet at formen er ganske bra.

Spiste godteri i helga etter en stund uten og merket hvor sykt hoven jeg ble under øynene dagen etter - skrives bak øret.

Denne uken drar jeg på ferie, men håper jeg har noe å melde neste uke likevel 👊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
15 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg har ikke trent noen ting på flere måneder 😕😕😕

Oi. Da må du ta deg sammen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
1 time siden, Gargamel skrev:

Oi. Da må du ta deg sammen! 

Helt riktig. Må ta meg sammen. Jeg som var i SÅ god form i fjor!!!

Jeg var veldig stresset pga konfirmasjonen lenge, men det er ingen unnskyldning, og i alle fall ikke nå lenger. Men merker at rutinene er helt borte, og at det er så enkelt og deilig å bare bli liggende i sofaen om kvelden i stedet for å dra ut på tur.

Men nå er det nok! Se innlegg om oppstramming :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Skal vi se, dette var siste uke før jeg dro. Jeg husker ikke helt, men mener det ble et par treningsøker og noen gåturer. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...