Gå til innhold

ukas trening, uke 25


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Denne uka har jeg vært på ferie og treninga har bestått av mye gåing og litt svømming i sjøen. Det siste kan vel ikke helt kalles trening.

Vi var på en liten fjelltur. Litt usikker på om jeg kan kalle det fjelltur iom at det var på en gresk øy, men bratt var det i hvert fall.

Jeg kom hjem i går og  i dag ble det ordentlig trening. Først på dagen en gåtur på 12 km og nå i kveld trening på treningssenter. Kondisjon på tredemølle og styrke etterpå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

påskelilje

Jeg har startet med styrketrening, og hadde tre økter i løpet av uka, der jeg trente armer, mage og rompe. Ikke så lange økter, men nok til å få opp pulsen og kjenne dagen etter at nye muskler hadde vært i bruk. Skal fortsette med dette, tenker at tre økter per uke er greit, men vil økte i lengde.

Jeg passet to babyer på 7 mnd i noen timer en kveld, og da fikk jeg også trent armene 😮 - både biceps og triceps måtte flittig brukes når de små absolutt ikke ville sove noe på de timene 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Denne uka har jeg vært på ferie og treninga har bestått av mye gåing og litt svømming i sjøen. Det siste kan vel ikke helt kalles trening.

Vi var på en liten fjelltur. Litt usikker på om jeg kan kalle det fjelltur iom at det var på en gresk øy, men bratt var det i hvert fall.

Jeg kom hjem i går og  i dag ble det ordentlig trening. Først på dagen en gåtur på 12 km og nå i kveld trening på treningssenter. Kondisjon på tredemølle og styrke etterpå.

 

Jeg skiller mellom trening og aktivitet på den måten at når jeg trener er målet trening. Dvs når jeg svømmer, er det kun for å trene, og jeg holder på et visst antall minutter. All aktivitet utenom er også bra da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

En dårlig uke. Kun én gang med styrketrening. Null kondistrening. 

Det tar du igjen👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på ferie og fikk til to dager med gå/jogge før jeg dro. Her har jeg morgensvømt en time i ett i bassenget hver morgen tre dager. Bassenget helt for meg selv, nice!!

Dette er for øvrig siste gangen jeg vil føle meg så uvel i bikini. Det er riktig nok (les:heldigvis!) veldig mye store kropper å se. Men 10 kg ned til neste gang må til....... skal til, mener jeg💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...