Gå til innhold

Hva tror dere om saken media nå med den forsvunnende kvinnen som Politiet gjør alt for å finne selvfølgelig.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, Gargamel skrev:

Jeg tror ingen ting. Har ingen magefølelse heller.  Det skjer visstnok i blant at rikinger blir kidnappet for løsepenger, men ikke vanlig i Norge. Det har også skjedd at noen prøver å kamuflere drap som noe annet.

Det virker profesjonelt å kommunisere gjennom kryptovaluta, men det svekker ikke noen av teoriene noe særlig.

Det er bare uforståelig ja. At sånt kan gå an.

Anonymkode: ce009...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ikke være tvil om hva som er politiets (og medias) hovedteori, men naturlig nok går man ikke offentlig ut med det før noen er pågrepet ev. siktet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er nok slik ja. Uansett, noe er bare uforståelig .At det går an å gjøre noe sånt mot andre. Håper banditten(e)blir tatt til slutt. Må være syk(e) person( er) som står bak disse kodene og,alt.

Anonymkode: ce009...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tar bare dyp avstand fra sånne handlinger som tydelig er skjedd i denne saken. Den eller de som står bak må bare være syke og bør bare pågripes og stues bort.

Anonymkode: ce009...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sjokkert av å lese hva folk får seg til å hevde - med fullt navn - i kommentarfeltet til avisene. Her kommer «løsningen» fra mange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 timer siden, cilie skrev:

Jeg blir sjokkert av å lese hva folk får seg til å hevde - med fullt navn - i kommentarfeltet til avisene. Her kommer «løsningen» fra mange. 

Ja, det skulle ikke vært lov å kommentere slike saker offentlig for Gud og hvermann. Alt for mange uvettige kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg tror ingen ting. Har ingen magefølelse heller.  Det skjer visstnok i blant at rikinger blir kidnappet for løsepenger, men ikke vanlig i Norge. Det har også skjedd at noen prøver å kamuflere drap som noe annet.

Det virker profesjonelt å kommunisere gjennom kryptovaluta, men det svekker ikke noen av teoriene noe særlig.

En av årsakene til at de endret teorien var jo nettopp fordi kravet om penger var svakt, via en dårlig plattform, og det virket mer som et skalkeskjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 timer siden, Subkutant skrev:

En av årsakene til at de endret teorien var jo nettopp fordi kravet om penger var svakt, via en dårlig plattform, og det virket mer som et skalkeskjul.

Ok. For meg ser det ut som en genial plattform for å både kreve penger og kommunisere uten hjelpere. Kidnapperne eller drapsmannen er åpenbart like dumme som meg siden de har tenkt det samme, men alle skurker er ikke mesterhjerner.

Man kan lett bygge en historie hvor brikkene passer perfekt inn, særlig når det er så få brikker. Her passer brikkene perfekt med skalkeskjul, men det passer også perfekt med kidnappere som kanskje har fått kalde føtter og gjort dumme ting. Det blir bare synsing og føleri hva man tror.

Uansett fornuftig å se litt på de nærmeste når en kvinne er drept. Ren statistikk tilsier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gargamel skrev:

Ok. For meg ser det ut som en genial plattform for å både kreve penger og kommunisere uten hjelpere. Kidnapperne eller drapsmannen er åpenbart like dumme som meg siden de har tenkt det samme, men alle skurker er ikke mesterhjerner.

Man kan lett bygge en historie hvor brikkene passer perfekt inn, særlig når det er så få brikker. Her passer brikkene perfekt med skalkeskjul, men det passer også perfekt med kidnappere som kanskje har fått kalde føtter og gjort dumme ting. Det blir bare synsing og føleri hva man tror.

Uansett fornuftig å se litt på de nærmeste når en kvinne er drept. Ren statistikk tilsier det.

Ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Virker som en hard nøtt å knekke og det kan vel som også dere er inne på være veldig mange involvert eller innblandet. En hard nøtt som nok bare Politiet  kan finne ut av.

Håper jo spesielt bare at familien kanskje med barn og barnebarn og ektefelle  får støtte til hva de måtte trenge. En bistandsadvokat betyr kanskje mye i en slik situasjon.

Synsing og spekulasjoner  er sikkert ikke ønsket av Politiet og de nærmeste så det må man prøve å la være som dere er inne på. Det er jo ikke bare en krimroman eller  fantasi dessverre.

Anonymkode: ce009...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hørt rykter. Kjenner noen som kjenner noen som sa noe. Men jeg peker ikke med finger før Evnt vedkommende blir arrestert. Rykter kan være uten hold.

Anonymkode: 8398c...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt rykter. Kjenner noen som kjenner noen som sa noe. Men jeg peker ikke med finger før Evnt vedkommende blir arrestert. Rykter kan være uten hold.

Anonymkode: 8398c...409

Denne type ryktespredning er bare sladder og har lite for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
9 minutter siden, Xtra skrev:

Denne type ryktespredning er bare sladder og har lite for seg.

Nei, det kommer fra bekjente av familien som er rammet. Så om det er uten relevans, er ikke sikkert. 

Anonymkode: 8398c...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det kommer fra bekjente av familien som er rammet. Så om det er uten relevans, er ikke sikkert. 

Anonymkode: 8398c...409

Da bør man tipse politiet og si hva man tror helt diskre selvsagt også av hensyn til seg selv så man ikke utsetter seg selv for noe fare.

Anonymkode: ce009...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da bør man tipse politiet og si hva man tror helt diskre selvsagt også av hensyn til seg selv så man ikke utsetter seg selv for noe fare.

Anonymkode: ce009...46b

Politiet kjenner nok til ryktene. 

Anonymkode: 8398c...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare veldig rart om Politiet ikke har mer de skal ha sagt mot så alvorlige kriminelle som bare må stå bak så forferdelige ting.

Anonymkode: ce009...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...