Gå til innhold

Ukens trening uke 26


 cilie

Anbefalte innlegg

Ja, nå er det sommer, og ukene flyr jo... 

Her ble det 3 dager på ferie med henholdsvis 60 + 60 + 45 min med svømming (love it!)  og morgentur i skogen i dag. Sistnevnte var varmt og slitsomt, men alt i alt fornøyd med 4 treninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Så flink du har vært 🙂 Nå logget jeg meg på for å lage innlegg her, men så hadde du kommet meg i forkjøpet.

Jeg er fornøyd med uka og den ser slik ut:

Mandag : 1 time på treningsenter. Halvtime på tredemølla i oppoverbakke og halvtime styrke.

Tirsdag: Det samme

Onsdag: Det samme

Torsdag: Da var det sommerfest med avdelingen på jobb og den festen ble litt morsommere enn jeg hadde planlagt 😜 Null trening hvis ikke jeg skal regne med rebusløpet som trening.

Fredag: Da hadde jeg mer enn nok med å komme meg gjennom arbeidsdagen. Sovnet på sofaen rett etter middag.

Lørdag: Det samme som mandag, tirsdag og onsdag.

Søndag: Beste dagen. Vi gikk så fort vi kunne i over 12 km tur/retur. Startet i Nydalen og gikk opp til Grefsenkollen. Vi gikk opp på nøyaktig 1 time og 1 minutt. For de som er kjent der, vet at det er en bra stigning, så fornøyd med det. Bra kondisjonstrening.

Det ble 5 treningsdager denne uka da 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg var litt fornøyd med denne uka, men ikke i forhold til dere:

Én tur på treningssenter hvor jeg også løp på tredemølle. Prøvde da høyest mulig fart på 5km pluss oppvarming og litt nedjogging.

Bittelitten joggetur i skogen. 2km.

Topptur i fjellet på en drøy mil.

Alt i alt litt lite, men nok til status quo. Det har vært så mye hver eneste kveld at jeg må tilgi meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
13 timer siden, Nicklusheletida skrev:

 

Torsdag: Da var det sommerfest med avdelingen på jobb og den festen ble litt morsommere enn jeg hadde planlagt 😜 Null trening hvis ikke jeg skal regne med rebusløpet som trening.

 

Haha - nei, når jeg måtte slutte å oppgi husarbeid som trening, så får du droppe rebusløp som trening 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Det ble bare én ordentlig styrketreningsøkt på meg, men så ble det litt annen aktivitet da:

Mandag: Styrketrening, 30 minutter

Onsdag: Padling, 30 minutter

Lørdag: Slo med ljå, rakte og bar bort gresset - 1,5 time

Søndag: Padling, 30 minutter

Padling er kjempegøy! Kjenner at jeg bruker armene 🙂 Nå har jeg hatt 3 korte turer, så neste gang jeg har mulighet, og det ikke blåser så himla, vil jeg ta en lengre tur 🙂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
31 minutter siden, påskelilje skrev:

Haha - nei, når jeg måtte slutte å oppgi husarbeid som trening, så får du droppe rebusløp som trening 😁

He he, jeg ser den. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...