Gå til innhold

Ukas trening uke 27


 cilie

Anbefalte innlegg

Hjelp, som tiden går....

Nå ligger jeg nesten alene på en evighetslang «urørt» strand og soler meg. Kun i selskap med noenjoggere. Hadde jeg visst den muligheten, hadde jeg tatt med meg treningstøy hit på ferie... Men det har jeg altså ikke, og jeg tør ikke kjøre svømmeøkter i vannet heller, selv om det må være helt fantastisk her. - Sett for mye Haisommer 😅

Det ble derfor kun rask gange/sakte løping i skogen mandag og tirsdag. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida

Denne uka hadde jeg lange arbeidsdager og var hjemme 19.00 hver dag. Så skulle jeg forberede ferietur med vasking av klær, pakking og handling. Derfor ble de bare en treningsøkt på treningssenter. 

Men nå har vi dratt på ferie og i dag fikk jeg kjørt meg skikkelig. Vi gikk opp til Bitihorn og kjæresten satte opo et helvetes tempo og skulle forbi alle andre. 

Vi gikk den lengste løypa og gikk opp på 1 time og 40 min. Jeg tror det er ganske bra for ei kjerring på noenogfemti💪, men fy så sliten og hissig jeg ble 😜. Det er bratt opp der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Denne uka hadde jeg lange arbeidsdager og var hjemme 19.00 hver dag. Så skulle jeg forberede ferietur med vasking av klær, pakking og handling. Derfor ble de bare en treningsøkt på treningssenter. 

Men nå har vi dratt på ferie og i dag fikk jeg kjørt meg skikkelig. Vi gikk opp til Bitihorn og kjæresten satte opo et helvetes tempo og skulle forbi alle andre. 

Vi gikk den lengste løypa og gikk opp på 1 time og 40 min. Jeg tror det er ganske bra for ei kjerring på noenogfemti💪, men fy så sliten og hissig jeg ble 😜. Det er bratt opp der. 

Og det hører med til historien at det hele startet ved frokostbordet, hvor jeg var så uheldig at jeg sa at jeg var like bra trent som han. 

Det var usedvanlig dumt sagt av meg 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
20 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Og det hører med til historien at det hele startet ved frokostbordet, hvor jeg var så uheldig at jeg sa at jeg var like bra trent som han. 

Det var usedvanlig dumt sagt av meg 😢

Ja. Han kunne ikke ha det på seg at du var like sprek 😁. Bitohorn er i alle fall en flott tur. Jeg har gått opp dit et par ganger. Aner ikke hvor lang tid det tok, men sikkert mye mer enn dere brukte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg hadde en bra uke. Har fått løpt dosen på 15 km og gått en liten fjelltur. 2x styrketrening også. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
27 minutter siden, Gargamel skrev:

Ja. Han kunne ikke ha det på seg at du var like sprek 😁. Bitohorn er i alle fall en flott tur. Jeg har gått opp dit et par ganger. Aner ikke hvor lang tid det tok, men sikkert mye mer enn dere brukte. 

Ja, veldig fin natur :) Det står middels krevende og hvis jeg skal sammenligne den med noe som er omtrent like krevende, så må det bli Gaustadtoppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært superaktiv (og glad) i sommer, men siste dager gradvis mer og mer sliten for hver dag og i går våknet jeg opp med feber. 

Stakkars meg

Cilie: Du kan ikke drive å trene på ferie. Det eneste som er innafor på strender er litt lett yoga og langsomme spaserturer barfot i sandkanten akkurat der bølgene skyller inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2019 den 19.35, cathlin skrev:

Jeg har vært superaktiv (og glad) i sommer, men siste dager gradvis mer og mer sliten for hver dag og i går våknet jeg opp med feber. 

Stakkars meg

Cilie: Du kan ikke drive å trene på ferie. Det eneste som er innafor på strender er litt lett yoga og langsomme spaserturer barfot i sandkanten akkurat der bølgene skyller inn.

Håper formen er bedre nå!

Jeg kunne nok trent litt på ferien, men nå ble det slik det ble... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...