Gå til innhold

Min sosiale funksjon er på ett "all time low".


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har skikkelig redsel runt mennesker. Til og med barn. Alle mulige katastrofe scenarioer og kraftig redsel for fordømmelse, og falske anklager (har aldri blitt anklaget for noe, men er redd for å bli det, Evnt folk setter ut grunnløse rykter), Jeg har de siste årene blitt tiltagende engstelig over alt. Før hadde jeg noen gode år i mellom 2 psykoser, men de siste 15 årene, tiltagende uro, og katastrofetenkning. Men jeg er ikke syk nok til å gå på dpi lengre. Jeg tror rett og slett jeg må møte opp på lavterskel tilbudet jeg fikk av fastlegen, sånn att jeg kan omgås folk. For jeg er blank altså.

 

 

Anonymkode: df5ad...da5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...