Gå til innhold

Hvilken bil ville du valgt?

Anbefalte innlegg

FjellOgDalar

Om jeg hadde kunnet kjøre bil... Umiddelbart har jeg sansen for store SUVER, men disse er upraktiske på mange måter. Må si jeg har litt sansen for Tesla…. I alle fall om de fikk utvikle seg litt mer før det var aktuelt å kjøpe. Yaris Verso som ikke produseres mer, synes jeg er en supersmart bil. Mine foreldre hadde en slik, som stadig gikk som en klokke etter 20 år. Aldri noe tull med den, fin til å få med en del bagasje. Samtidig ganske håndterlig str. Synd disse ikke produseres mer, men det var jo bensinbiler da. Nå har de  en Prius hybrid, som visst nok er svært god å kjøre. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 23.7.2019 den 13.44, FjellOgDalar skrev:

Om jeg hadde kunnet kjøre bil... Umiddelbart har jeg sansen for store SUVER, men disse er upraktiske på mange måter. Må si jeg har litt sansen for Tesla…. I alle fall om de fikk utvikle seg litt mer før det var aktuelt å kjøpe. Yaris Verso som ikke produseres mer, synes jeg er en supersmart bil. Mine foreldre hadde en slik, som stadig gikk som en klokke etter 20 år. Aldri noe tull med den, fin til å få med en del bagasje. Samtidig ganske håndterlig str. Synd disse ikke produseres mer, men det var jo bensinbiler da. Nå har de  en Prius hybrid, som visst nok er svært god å kjøre. 

Det største problemet mitt med Tesla er Elon Musk. Genial fyr men noe ustabil til tider for å si det mildt 😄 

Anonymkode: b6cd6...493

AnonymBruker
På 23.7.2019 den 13.44, FjellOgDalar skrev:

Jeg liker også SUV, og har en RAV4 i tillegg til Jaguaren. Beholdt den som arbeidshest. Vil ikke si SUV er upraktisk, men man kan få mer plass for mindre penger. Det er fint å komme frem over alt, og kunne kjøre litt over stokk og stein uten å være redd for bilen. Den blir en skikkelig lastebil om man legger ned setene. Trekker stor henger etc. Kort sagt: En bil for menn (av begge kjønn). 

Anonymkode: 13e4a...b02

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...