FjellOgDalar Skrevet 23. juli 2019 Del Skrevet 23. juli 2019 Om jeg hadde kunnet kjøre bil... Umiddelbart har jeg sansen for store SUVER, men disse er upraktiske på mange måter. Må si jeg har litt sansen for Tesla…. I alle fall om de fikk utvikle seg litt mer før det var aktuelt å kjøpe. Yaris Verso som ikke produseres mer, synes jeg er en supersmart bil. Mine foreldre hadde en slik, som stadig gikk som en klokke etter 20 år. Aldri noe tull med den, fin til å få med en del bagasje. Samtidig ganske håndterlig str. Synd disse ikke produseres mer, men det var jo bensinbiler da. Nå har de en Prius hybrid, som visst nok er svært god å kjøre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449647-hvilken-bil-ville-du-valgt/page/2/#findComment-3917228 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 På 23.7.2019 den 13.44, FjellOgDalar skrev: Om jeg hadde kunnet kjøre bil... Umiddelbart har jeg sansen for store SUVER, men disse er upraktiske på mange måter. Må si jeg har litt sansen for Tesla…. I alle fall om de fikk utvikle seg litt mer før det var aktuelt å kjøpe. Yaris Verso som ikke produseres mer, synes jeg er en supersmart bil. Mine foreldre hadde en slik, som stadig gikk som en klokke etter 20 år. Aldri noe tull med den, fin til å få med en del bagasje. Samtidig ganske håndterlig str. Synd disse ikke produseres mer, men det var jo bensinbiler da. Nå har de en Prius hybrid, som visst nok er svært god å kjøre. Det største problemet mitt med Tesla er Elon Musk. Genial fyr men noe ustabil til tider for å si det mildt 😄 Anonymkode: b6cd6...493 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449647-hvilken-bil-ville-du-valgt/page/2/#findComment-3917489 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2019 Del Skrevet 24. juli 2019 På 23.7.2019 den 13.44, FjellOgDalar skrev: Om jeg hadde kunnet kjøre bil... Umiddelbart har jeg sansen for store SUVER, men disse er upraktiske på mange måter. Må si jeg har litt sansen for Tesla…. I alle fall om de fikk utvikle seg litt mer før det var aktuelt å kjøpe. Yaris Verso som ikke produseres mer, synes jeg er en supersmart bil. Mine foreldre hadde en slik, som stadig gikk som en klokke etter 20 år. Aldri noe tull med den, fin til å få med en del bagasje. Samtidig ganske håndterlig str. Synd disse ikke produseres mer, men det var jo bensinbiler da. Nå har de en Prius hybrid, som visst nok er svært god å kjøre. Jeg liker også SUV, og har en RAV4 i tillegg til Jaguaren. Beholdt den som arbeidshest. Vil ikke si SUV er upraktisk, men man kan få mer plass for mindre penger. Det er fint å komme frem over alt, og kunne kjøre litt over stokk og stein uten å være redd for bilen. Den blir en skikkelig lastebil om man legger ned setene. Trekker stor henger etc. Kort sagt: En bil for menn (av begge kjønn). Anonymkode: 13e4a...b02 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449647-hvilken-bil-ville-du-valgt/page/2/#findComment-3917532 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.