Gå til innhold

Er det innafor?


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Hva er status hos denne damen da? :)Håper du har det bra ?

🙂

det virker som de har det bra, og kler seg i pene sommerkjoler 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
12 timer siden, Madelenemie skrev:

Hei 🙂

ja det skjedd mye bra, og for tiden veldig travelt 🙂

så lite tid til annet enn barn og mitt prosjekt:-)

hyggelig bli husket da:-)

Er det et utdanningsprosjekt?

Klart alle husker deg🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går aldri i korte skjørt eller shorts, unntatt når jeg er hjemme på verandaen eller i privat hage.  Grunnen at jeg er overvektig, har eksem og åreknuter eller arr etter åreknuteoperasjoner på legger og lår.  Jeg er også en godt voksen dame.  Jeg bruker mye lange skjørt og synes det er like greit når det er varmt.

Jeg er innenfor akademia og synes uttrykket "krøllete stil" er festlig.  Jeg har vært en del internasjonalt og der må man kle seg annerledes enn i norsk akademia.  Dress eller drakter er viktig, og jeg pleier å ha jakker som jeg kan bruke over skjørt for jeg gidder ikke ha drakter hengende i skapet som jeg ikke kan bruke jevnlig.  Man må tenke miljø.  Praktiske ting som man kan bruke på forskjellige måter henger i mitt skap.  Jeg kan ikke se for meg skoene til frosken på noen personer jeg har vært på konferanser med utenlands, men kanskje i Norge;).  Beklager frosken, skoene dine er herlig:).  

I New York er stilen ekstremt stiv "business" look.  I California er de mer avslappet.  Casual er tingen i Norge.  I Kina må man kle seg veldig formelt på jobb, men f.eks. i brylluper går de i hverdags klær.

Jeg synes kjolen til Nicklus var fin og kler godt en slank kvinne, voksen eller ikke.  Selvfølgelig er det forskjell på ungdommer og voksne, men jeg rister på hodet over dette lengde snakket når kvinner blir eldre, uansett om det er skjørtene som skal bli lengre eller håret som skal bli kortere.

Jeg ble veldig nysgjerrig på beskrivelsene til Gargamel hvor kvinner (eller er det menn også?) syr seg kjoler av slips og gardiner😊

Anonymkode: b836e...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...