Gå til innhold

Er forvirret.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Unskyld meg, men jeg forstår ikke dette. Sykepleieren sier jeg har vrangforestillinger men psykotisk det er jeg ikke? 

Og den gamle faste psykiateren omtalte meg alltid som psykotisk?

Den nye psykiateren sier jeg har milde symptomer på grensen til vrangforestilliger?

Hvem har rett?

Ligner dette på shizoaffektiv noe av det? Ingen av dem er jo enige, sendte melding til sykepleieren i dag men han svarte ikke. Det er siste gang jeg skriver melding til han. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

Og poenget er jo ofte at jeg blir som dem jeg er med,sykepleieren er ofte rolig og samlet og da blir jeg det og. Gamle psykiater urolig,og da skriver han at jeg er urolig selv om jeg ikke er det. Det er jo speiling det. Nye psykiater,rolig og da blir jeg rolig. 

stjernestøv
Skrevet

Prøver bare å finne ut hva faen de holder på med! Beklager sterke ord men noen har sendt meg negativ energi i dag, skulle ikke forundre meg om det var sykepleieren. 

Skrevet
12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Prøver bare å finne ut hva faen de holder på med! Beklager sterke ord men noen har sendt meg negativ energi i dag, skulle ikke forundre meg om det var sykepleieren. 

Ro deg ned nå. Sykepleieren er kanskje opptatt med andre pasienter og har ikke hatt tid til å svare deg i dag, kanskje har han ferie? Han sitter i alle fall IKKE og sender deg det du kaller dårlige energier..!

AnonymBruker
Skrevet

Vrangforestillinger = psykose

Anonymkode: 6b183...aa4

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Unskyld meg, men jeg forstår ikke dette. Sykepleieren sier jeg har vrangforestillinger men psykotisk det er jeg ikke? 

Den nye psykiateren sier jeg har milde symptomer på grensen til vrangforestilliger?

Hvem har rett?

Spiller det noen rolle? Du vil uansett ikke ha behandling av helsevesenet.

Anonymkode: a37c5...1de

stjernestøv
Skrevet
27 minutter siden, Lillemus skrev:

Ro deg ned nå. Sykepleieren er kanskje opptatt med andre pasienter og har ikke hatt tid til å svare deg i dag, kanskje har han ferie? Han sitter i alle fall IKKE og sender deg det du kaller dårlige energier..!

Hvis han tenker negativt om meg kommer det i form av negative energier,men skal ikke sende han flere melninger så kanskje han ikke tenker på meg. Han har ikke ferie. 

stjernestøv
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vrangforestillinger = psykose

Anonymkode: 6b183...aa4

Nei det er ikke det. 

stjernestøv
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo det vil jeg, vil ha hjelp til å få orden på livet mitt. Ikke bare bli fortalt at jeg har den og den diagnosen, trenger hjelp. 

stjernestøv
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hurdalssjøen er vel helsevesenet? De kan hjelpe meg!

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvis han tenker negativt om meg kommer det i form av negative energier,

Nei, det er en vrangforestilling.

stjernestøv
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er en vrangforestilling.

Ja fortsett å tro det du. Tanker = energi!

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja fortsett å tro det du. Tanker = energi!

Det finnes ingen troverdige videnskaplige bevis for at energi/tanker kan overføres.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ingen troverdige videnskaplige bevis for at energi/tanker kan overføres.

Vitenskapen ligger bak, men orker ikke diskutere dette nå. Ha en fin kveld!

Skrevet
4 timer siden, stjernestøv skrev:

Hvem har rett?

Ligner dette på shizoaffektiv noe av det? Ingen av dem er jo enige, sendte melding til sykepleieren i dag men han svarte ikke. Det er siste gang jeg skriver melding til han. 

Det kan jo hende at sykepleieren er usikker også da, og derfor ikke svarer deg

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Stormwind skrev:

Det kan jo hende at sykepleieren er usikker også da, og derfor ikke svarer deg

Føler han avviser meg og tenker"Bare jeg ikke svarer slutter hun å sende meldninger". Skal ikke sende flere meldninger nå,kanskje bare skrive at jeg vet hva han tenker. 

Skrevet (endret)
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Føler han avviser meg og tenker"Bare jeg ikke svarer slutter hun å sende meldninger". Skal ikke sende flere meldninger nå,kanskje bare skrive at jeg vet hva han tenker. 

Kan du ikke heller prøve å tenke: ..."Kanskje han nå  prøver å danne seg et riktig bilde av hva det er som plager meg..at han vil komme fram til et mest hensiktsmessig svar..?

Endret av Stormwind
stjernestøv
Skrevet
Akkurat nå, Stormwind skrev:

Kan du ikke heller prøve å tenke: ..."Kanskje han nå  prøver å danne seg et riktig bilde av hva det er som plager meg..at han vil komme fram til mest hensiktsmessig svar..?

Det tviler jeg på er sannheten,tror nok han tenker at det ikke nytter. Vi var veldig uenige sist. 

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det synes jeg du skal la være å skrive.

Har det falt deg inn at han kanskje synes det ikke passer å ta den typen diskusjon på SMS?

stjernestøv
Skrevet (endret)
2 minutter siden, laban skrev:

Det synes jeg du skal la være å skrive.

Har det falt deg inn at han kanskje synes det ikke passer å ta den typen diskusjon på SMS?

Ok. Får la være å skrive noe i det hele tatt da. 

Men det er han som har sagt at jeg bare må sende meldng eller ringe. Men nå er det stopp. 

Endret av stjernestøv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...