Gå til innhold

Ukens trening uke 31


 cilie

Anbefalte innlegg

Ingen som har rapportert her ennå, så da får jeg som er veldig fornøyd gjøre det😅

Uken startet håpløst med to dager på sofaen med skikkelige ryggsmerter av alle ting. 

Onsdag følte jeg meg brått bedre og dro i skogen. Det samme gjorde jeg tors, fre og søndag. Lørdag trente jeg styrke - for første gang på lenge - på senter. Så da ble det totalt 5 ganger, og ryggen fungerer igjen. 

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja... Hva gjorde jeg i forrige uke? Vi gikk en tur med bra tempo på tirsdag og så jogget jeg en tur på onsdag og søndag syklet jeg bort og kastet glass- og metallavfall i stedet for å gå... Ikke hypersprekt akkurat, men dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det var vanskelig å finne tid forrige uke. Vi er tilbake i jobb, fikk 3 ulike besøk og var mye på farten i helgen. Jeg fikk til to joggeturer på 8 og 7 km pluss en økt med styrketrening. Egentlig er jeg fornøyd med det alt tatt i betraktning, men jeg må få til lengre turer i ukene fremover. Helst tre turer i uka hvorav én på minst 12km og en intervalløkt. Den tredje turen kan får bli rolig eller kjapp etter hva jeg føler for. Håper jeg klarer det de neste tre ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...