Gjest lillis Skrevet 13. juli 2000 Skrevet 13. juli 2000 Når jeg så vidt har trent litt blir jeg blodrød i ansiktet, og fargen varer lenge etter at jeg er ferdig med å trene. Jeg er ikke i dårlig form, selv om det virkelig ser slik ut. Det er flere i slekta som har det samme problemet, så det virker som dette er noe arvelig. Er det noe jeg kan gjøre for å dempe rødfargen, eller er dette noe jeg bare må godta? 0 Siter
frezia Skrevet 14. juli 2000 Skrevet 14. juli 2000 Jeg er også "plaget" med dette. Det ser ut som jeg har sittet litt for lenge i ei høyfjellsol! Skal jeg noe rett etter trening, føler jeg det ubehagelig, alle liksom stirrer og lurer på hva det feiler meg...tror jeg da! 0 Siter
Gjest Thor-Øistein Endsjø, barnelege Skrevet 16. juli 2000 Skrevet 16. juli 2000 Kjære lillis. Er du ellers frisk og føler deg ok, får du bare finne deg i den friske røde ansiktsfargen. I motsatt fall og spesielt hvis du synes at treningen ikke gjør deg godt, konferrer med legen din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.