Gå til innhold

Ukens trening uke 32


 cilie

Anbefalte innlegg

Hvor ble det av sommeren? spør jeg, når jeg nå skriver uke 32. Uke 33 = jobbstart =😩😅

Jeg har i hvert fall fått til følgende:

Mandag: Skogen - gå/jogg 

Tirsdag: Styrke treningssenter

Onsdag: Skogen - gå/jogg - mest gå. Støl!

Torsdag: I time svømming 

Fredag: Skogen - gå/jogg 

Søndag: Skogen - gå/jogg

Målet videre er å klare å ligge stabilt på 4 økter. Morgentreningen, som er drt jeg Hsr gjort hele sommeren, blir det for det meste slutt på nå når jobb/høst står for tur. 

Kostholdet har vært uten «godteri,» men dessverre med noe is og hamburgerbrød feks... 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, cilie skrev:

Hvor ble det av sommeren? spør jeg, når jeg nå skriver uke 32. Uke 33 = jobbstart =😩😅

Jeg har i hvert fall fått til følgende:

Mandag: Skogen - gå/jogg 

Tirsdag: Styrke treningssenter

Onsdag: Skogen - gå/jogg - mest gå. Støl!

Torsdag: I time svømming 

Fredag: Skogen - gå/jogg 

Søndag: Skogen - gå/jogg

Målet videre er å klare å ligge stabilt på 4 økter. Morgentreningen, som er drt jeg Hsr gjort hele sommeren, blir det for det meste slutt på nå når jobb/høst står for tur. 

Kostholdet har vært uten «godteri,» men dessverre med noe is og hamburgerbrød feks... 

 

 

Så bra, du er flink😊 Da er du på rett vei😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg har fått til 12 km rolig tur og 6 km joggetur i terrenget med kone, pluss 3 km på tredemølle. Helt i rute, men jeg må fortsette å øke lengden på de lange turene.

Jeg trente styrke også, men ganske forsiktig nå etter sommeren. Lite vekt og flere reps. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det ble en ganske slapp uke her. 

Jeg kom akkurat inn etter en treningsøkt på treningssenter nå. Ellers bare en rask gåtur på 6 km denne uka. 

Satser på at neste uke blir bedre 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 spinningtimer med intervalltrening og 3 styrkeøkter (2 korte før spinningtimene,  og dag med  lang styrkeøkt. Også har jeg gått 86 km i løpet av uka (ikke akkurat trening, men så  avgjort bevegelse). 

Anonymkode: a7456...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka ble det 2 joggeturer (korte...) og i dag holdt jeg på med husarbeidet så svetten silte i 3-3,5 time og forbrente noen kalorier der også. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lillemus skrev:

Denne uka ble det 2 joggeturer (korte...) og i dag holdt jeg på med husarbeidet så svetten silte i 3-3,5 time og forbrente noen kalorier der også. :) 

Det husarbeidet skulle vært utført her og👍😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...