Gå til innhold

😍🥰😘


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal ned 8 kg innen 2-3 måneder tenker jeg 😇 Starter med blanke ark imorgen! 

 

•Fase 1 :  kutte ut majones, cola, brus, og godteri + få i meg masse vann ( en fase der jeg avvenner kroppen fra sukkeravhengighet)

(varighet 2 uker) 

 

•Fase 2 «høyt protein inntak» + starte med å gå turer ( 30 min på morgenen og 30 min på kvelden før jeg legger meg for å sove)  til sammen blir det 1 times  gå tur hver dag ( skal helst ikke bruke bil og gå opp trapper istedenfor å ta heis ) bare sånne små endringer ;) 

 

•Fase 3: trappe opp på trening og trappe litt ned på proteininntaket mitt 

•Fase 4: lære meg å spise litt søtsaker i helgene uten å sprekke! Da snakker vi om å kjøpe seg en is og holde seg til det. Den beste måten å  gjøre det på er at jeg går ned til butikken istedenfor å kjøre slik at det ikke frister å dra tilbake til butikken for å kjøpe mer søtsaker. 

 

Fase 5: kjøpe meg nye klær 😍 klær som er litt for trange for meg, men som jeg vet at jeg vil elske hvis jeg bare passer inni dem. Da holder jeg motivasjonen min oppe! 

 

Fase 6: kaste eller gi bort klær som er for store for meg og som jeg ikke passer lenger. 

 

Fase 7: nå har jeg oppnådd den vektnedgangen jeg har ønsket de siste 4 årene og nå er det bare å prøve å holde seg der. For å klare det så kan ikke jeg leve på diett lenger da må jeg heller begynne med livsstilsendring. 

 

 

Og et tips til alle dere der ute! Ikke dra til butikken sulten for da er sannsynligheten veldig stor for at du kommer til å handle inn mere mat enn det du egentelig trenger. Ta å spis først ;) 

 

Vi snakkes igjen om 1 måned så skal jeg holde dere oppdaterte 💖 håpe ting går etter planen min! 

Anonymkode: e90f0...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...