Gå til innhold

Ukens trening uke 33


Lillemus

Anbefalte innlegg

Vi har hatt ferie denne uka og til tross for en lat start (skylder på dårlig vær) så ble det en aktiv uke etterhvert:

Torsdag - 3,5 time jobb med å beise annekset på hytta + en god tur langs veien på 6,7 km

Fredag - 4,5 km tur i terrenget

Lørdag - syklet til og fra butikken for å handle (liiite bidrag til miljøet) + en rolig gåtur på drøye 3 km i kveldinga

Søndag - 6 km / 1 t 15 min gåtur hvor 2,5 km er bratt motbakke og deretter må man jo gå bakkene ned igjen også. På drøye 2 km er det 215 høydemeter og det er ganske så bratt kan jeg fortelle...!

Joda, jeg ble ganske så fornøyd med uka til slutt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk som følgende:

Tir: På senter

 Tors: På senter

Fre: 1.time svømming

Lør: På senter

 Søn: Gå/jogg i skogen.

Litt høst/jobb/framtids-molefonken these days, så har ikke klart å legge en helt konkret plan for verken trening el kosthold.

Føler meg i god fysisk form (sånn minus kronisk lite søvn og ekstremt mye hodepine) og har treningsglede og skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke veier mindre enn jeg gjør... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lillemus skrev:

Vi har hatt ferie denne uka og til tross for en lat start (skylder på dårlig vær) så ble det en aktiv uke etterhvert:

Torsdag - 3,5 time jobb med å beise annekset på hytta + en god tur langs veien på 6,7 km

Fredag - 4,5 km tur i terrenget

Lørdag - syklet til og fra butikken for å handle (liiite bidrag til miljøet) + en rolig gåtur på drøye 3 km i kveldinga

Søndag - 6 km / 1 t 15 min gåtur hvor 2,5 km er bratt motbakke og deretter må man jo gå bakkene ned igjen også. På drøye 2 km er det 215 høydemeter og det er ganske så bratt kan jeg fortelle...!

Joda, jeg ble ganske så fornøyd med uka til slutt. :) 

Vi startet hver vår post samtidig. Jeg har rapportert min og bedt de slette den😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, cilie skrev:

Vi startet hver vår post samtidig. Jeg har rapportert min og bedt de slette den😅

😂 Sånt som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Da ble ikke denne uka like bra som jeg hadde tenkt. Grunnen er at min sønn skulle bytte over til en større studenthybel og jeg har brukt en del tid etter jobb til å skaffe noen møbler, samt at vi har kjørt dit møblene i dag. Kom nettopp hjem. Slik må det nødvendigvis bli enkelte ganger, men neste uke har jeg ingen planer, så da SKAL det bli bedre 🙂  Har holdt vekta gjennom sommeren da, men utfordringen min ligger ikke der.  Planen er å beholde muskelmassen (som ikke er så stor som det høres ut som ) og kondisen.

Denne uka ble det kun 6, 20 km rask gåtur på mandag og en kveld på treningsstudioet.

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...