Gå til innhold

"Lønn som fortjent"

Anbefalte innlegg

Synes du at du selv eller andre har fått dette i livet.

Man vet ofte så for lite synes jeg om hv ting koster i møye og besvær.

Eller er det bare ord vi slenger om oss med ettersom de passer inn.

Hva het det i reklamen for kosmetikk på TV engang i tiden.

" Because you deserve ut "  På norsk " løp og kjøp".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/450211-l%C3%B8nn-som-fortjent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Alle har nok sitt i dag tenker jeg. Av smertehelveter. Kanskje også politikerene har sitt. Hvem vet. Vi kan bare følge med på TV.  De som ennå har. Eller kanskje " de gode hjelperene" kommer å hjelper?? De som overvåker oss alle??? Kommer å " gir av sitt" Politikerene  Vi venter i spenning.

Annonse

Eller kanskje " alle de frivillige" kommer å hjelper??? Hva som er hjelp bestemmer bare De. Alt som i " ville vesten". Loven bestemmer vi selv. Kartet blir til mens vi går. Ingen beviser . Intet kan bevises. Alle spor er slettet.. mer enn en feillavet journal post. Hvor er Politiet. Hvem er Politiet her for?

Kanskje bare en vond drøm. Nok et mareritt.

Psykose sier legen. Han er " gem" og gir litt mer medisin

Takk som byr.

Men lønn som fortjent sier reklamen når du sovner i sofaene på hybelen. For du tør ikke gå ut. Hvem vet hvem som nå er flyttet inn i blokka. Hvem som nå reker i gangene når du må på do.

Ingen vits å klage. Ingen hører.Verneombudet skal på cruise.

Bare nok et mareritt. Ingen hører på deg. Fordi du er psyk. Ikke engang et barn er du eller har du vært. Selv psykiateren virker syk.

Men han er vel strengt tatt gått av med pensjon.

Alle har nok sitt i dag tror jeg. Også politikerene.

Tror ikke jeg gidder å gå å stemme selv. For å være ærlig smertene er for store. " Lønna er for høy" kanskje.

Unnskyld meg men alle har vi så nok i dag tror jeg bare. Selv  om jeg ikke er lege ,politiker eller teolog eller Politi.

Det er iallefall godt og varmt i dag. Skal prøve å gjøre noe konstruktivt i dag også. Kanskje skatteoppgjøret kommer.

Det kan bare bli for mye for oss alle tror jeg.

Godt vi kan " lufte oss" og diskutere saken. Ikke sant.

Men selvsagt. Jeg tar mitt ansvar. Jeg går ikke på do og river mine øyne ut. Jeg fungerer. Jeg tar mitt ansvar. Det har jeg gjort siden jeg var barn. Og det er ikke jeg lenger. Det er det andre som er i dag. Men det er ikke mitt spesielle ansvar.

Alle har vi vårt ansvar som vi går ut i dagen og tar. Griper dagen så godt vi kan med den lønna vi får. Ikke mange som har innflytelse på noe lønnsfarstsettelse i dag tror jeg. Ikke penskmjonister minst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...