Gå til innhold

"Lønn som fortjent"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du at du selv eller andre har fått dette i livet.

Man vet ofte så for lite synes jeg om hv ting koster i møye og besvær.

Eller er det bare ord vi slenger om oss med ettersom de passer inn.

Hva het det i reklamen for kosmetikk på TV engang i tiden.

" Because you deserve ut "  På norsk " løp og kjøp".

Skrevet

Jeg mener vi er mer i reklamens makt enn vi tror tror jeg.

Kanskje helt u bedt.

Skrevet
1 minutt siden, tonie skrev:

Jeg skjønner ikke helt hva det er du spør om her.

Du er ikke alene.

Skrevet (endret)
19 minutter siden, tonie skrev:

Jeg skjønner ikke helt hva det er du spør om her.

Skrev feil

Endret av emilie321
Skrevet

Om vi er så mye mer enn det utenifrapåførte eller samfunnet Å verdier om du vil.

Skrevet
8 minutter siden, Karma@ skrev:

Om vi er så mye mer enn det utenifrapåførte eller samfunnet Å verdier om du vil.

Noen er bare et resultat av det samfunnet de lever i, andre kan tenke selv. Det pleier ikke være A4 folk. 

Skrevet

Eller mener du om vi fortjener den smerte vi får utdelt her i livet? 

Skrevet
1 time siden, Xtra skrev:

Du er ikke alene.

Vi er vel alle i veldig forskjellige situasjon er.

Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Eller mener du om vi fortjener den smerte vi får utdelt her i livet? 

Fortjener smerte?

Anonymkode: 2c18e...5fe

Skrevet

Tanker som faller på sin egen urimelighet etter mitt syn. Men jeg også har opplevet særs vanskelige mennesker. Godt de er langt unna oss.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fortjener smerte?

Anonymkode: 2c18e...5fe

At det er karma? 

Skrevet

Alle har nok sitt i dag tenker jeg. Av smertehelveter. Kanskje også politikerene har sitt. Hvem vet. Vi kan bare følge med på TV.  De som ennå har. Eller kanskje " de gode hjelperene" kommer å hjelper?? De som overvåker oss alle??? Kommer å " gir av sitt" Politikerene  Vi venter i spenning.

Skrevet

Eller kanskje " alle de frivillige" kommer å hjelper??? Hva som er hjelp bestemmer bare De. Alt som i " ville vesten". Loven bestemmer vi selv. Kartet blir til mens vi går. Ingen beviser . Intet kan bevises. Alle spor er slettet.. mer enn en feillavet journal post. Hvor er Politiet. Hvem er Politiet her for?

Kanskje bare en vond drøm. Nok et mareritt.

Psykose sier legen. Han er " gem" og gir litt mer medisin

Takk som byr.

Men lønn som fortjent sier reklamen når du sovner i sofaene på hybelen. For du tør ikke gå ut. Hvem vet hvem som nå er flyttet inn i blokka. Hvem som nå reker i gangene når du må på do.

Ingen vits å klage. Ingen hører.Verneombudet skal på cruise.

Bare nok et mareritt. Ingen hører på deg. Fordi du er psyk. Ikke engang et barn er du eller har du vært. Selv psykiateren virker syk.

Men han er vel strengt tatt gått av med pensjon.

Alle har nok sitt i dag tror jeg. Også politikerene.

Tror ikke jeg gidder å gå å stemme selv. For å være ærlig smertene er for store. " Lønna er for høy" kanskje.

Skrevet

Unnskyld meg men alle har vi så nok i dag tror jeg bare. Selv  om jeg ikke er lege ,politiker eller teolog eller Politi.

Det er iallefall godt og varmt i dag. Skal prøve å gjøre noe konstruktivt i dag også. Kanskje skatteoppgjøret kommer.

Det kan bare bli for mye for oss alle tror jeg.

Godt vi kan " lufte oss" og diskutere saken. Ikke sant.

Skrevet

Men selvsagt. Jeg tar mitt ansvar. Jeg går ikke på do og river mine øyne ut. Jeg fungerer. Jeg tar mitt ansvar. Det har jeg gjort siden jeg var barn. Og det er ikke jeg lenger. Det er det andre som er i dag. Men det er ikke mitt spesielle ansvar.

Alle har vi vårt ansvar som vi går ut i dagen og tar. Griper dagen så godt vi kan med den lønna vi får. Ikke mange som har innflytelse på noe lønnsfarstsettelse i dag tror jeg. Ikke penskmjonister minst.

Skrevet

Alle kjemper vi for vår sak tror jeg. Jeg har alltid vært mye opptatt av samfunnet og hva som innvirker på det. Det er jo også noe vi alle har felles. Kanskje ikke så rart man kan få mareritt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...