Gå til innhold

Hvordan få tynnere lår ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har trent en del styrke i noen år og lårene mine har vokset veldig på det ( i form av muskler). 

Hvordan kan jeg beholde musklene men samtidig få lårene slankere ? 

Jeg er ikke overvektig, helt normalvektig bare med litt for mye muskler. Altfor maskulin til å være en kvinne 😅

Jeg har et bra og sunt kosthold så det er ikke der problemet ligger, hvordan får jeg mindre muskler ? 

Anonymkode: 5edef...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har trent en del styrke i noen år og lårene mine har vokset veldig på det ( i form av muskler). 

Hvordan kan jeg beholde musklene men samtidig få lårene slankere ? 

Jeg er ikke overvektig, helt normalvektig bare med litt for mye muskler. Altfor maskulin til å være en kvinne 😅

Jeg har et bra og sunt kosthold så det er ikke der problemet ligger, hvordan får jeg mindre muskler ? 

Anonymkode: 5edef...94b

Jeg tror ikke du har veldig mange muligheter. 

1.Slutte med styrketrening for beina. Da blir musklene mindre. 

2. Gå ned i vekt. Da forsvinner fett der det finnes på kroppen, blant annet lårene. 

3. Være stolt over at du er sterk i beina. 

Jeg har mest tro på alternativ 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...