Gå til innhold

Roede kickstart


Villanda

Anbefalte innlegg

Har tenkt at hurtigslanking ikke var noe for meg,  men så bestemte jeg meg for å prøve, siden Roede har begynt med det opplegget. Så kan jeg litt raskt synes buksene er behagelige igjen. Irriterende at selv store bukser med strikk er ekle nå, fordi de sklir nedom magen. Jeg er som et eple. 

Legen mente høy alat like gjerne kom av fettlever som av lamotrigin. Skrekk og gru!

Er ganske fornøyd. Kan egentlig fylle de caloriene med overraskende mye mat. Er lite sulten egentlig, og ikke noe tom for energi. Er kanskje heller mer energisk enn vanlig, men det har nok en annen årsak. Når jeg er sulten mellom måltidene, knasker jeg gulletøtter. Fått helt dilla på det. Blur sikkert snart gul.

Ned vel 3 kg på en uke. Og da spiser jeg vanlig mat, havregrøt med kesam, smør og blåbær, rugsprø med skinke, laks og/eller egg, yoplait yoghurt, kesam, nøtter, granola..., middag. I dag var det kylling, pitabrød, tomat og råkostsalat til middag. Sparer mye på å droppe rømme og ost,  og spise ett i stedet for to.

11 kg igjen. Det må gå med Roede så lenge jeg har råd, og ellers veiing hos fastlegen. Blur fint å lettere  finne finklær. Og å bli litt lettere på foten. 

Det som er rart, er at ned vanlige klær, når jeg ser i soeilet, synest jeg ikke det er SÅ ille. Ser verre ut når jeg ser bilder av meg selv. Er ikke det rart?

Ikke flink med mosjon da, men går gjennomsnittlig mer enn 10000 skritt hver dag.

Ikke noe å holde på med på egenhånd. Hvis man skal ha slik diett på Roede-kurs i mer en to uker, må man forplikte seg til å få oppfølging i minst et halvt år. Det vet jeg ikke om jeg har råd til, så blir nok bare en uke til før jeg finner ut sammen med kursleder hvordan trappe opp energiinntaket.

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er overvektig altså,  var helt på grensa til fedme med BMI på 29, og jeg er ikke trent. Til informasjon, vil ikke friste normalvektige til å gå så drastisk til verks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

 

12 timer siden, Villanda skrev:

 

Det som er rart, er at ned vanlige klær, når jeg ser i soeilet, synest jeg ikke det er SÅ ille. Ser verre ut når jeg ser bilder av meg selv. Er ikke det rart?

Det er rart, men jeg kjenner det godt igjen. I et bilde fryser man et øyeblikk, og man kan se veldig ulik ut fra bilde til bilde.

BMI på 29 er ikke veldig ille, nei. Det kan være lurt å ta grep før det øker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...