Gå til innhold

Er muntlig beskjed om nedjustering av timer / arbeidsdager greit nok?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du virker ganske frekk iblant. Og du kan skrive setninger som i blant ikke henger helt på greip. Det kan virke som om det er en måte å hevde deg på. Du takler dårlig å høre at folk er uenige med deg. Du vil ha det til at du lever et ganske så perfekt liv og at du er meget fornuftig og klok. 

Anonymkode: 7c891...5aa

Jada, det stemmer det, jeg lever et godt liv. Ikke et perfekt liv (hva legger du forresten i det?), men et veldig godt liv. Jeg har hverken vedvarende problem på jobb eller privat, og jeg har oversikt over økonomien. Jeg har et godt forhold til folkene rundt meg, også det både på jobb og privat. Når det oppstår et problem bruker jeg hode og tid på å løse det, jeg går lar det ikke vedvare uten at jeg foretar meg noe. Jeg har skjønt at dette kan virke provoserende på noen, uten at jeg helt skjønner hvorfor.  

Jeg tåler helt fint å bli motsagt, men jeg aksepterer ikke å bli forsøkt dirigert. Når jeg blir forsøkt dirigert ala (du skal/skal ikke si XX) sier jeg fra, og det syns jeg egentlig alle skal gjøre. Hver og en har rett til å si og mene det en vil nemlig, det er en viktig menneskerett, og den gjelder også på dol. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, Kayia skrev:

Jada, det stemmer det, jeg lever et godt liv. Ikke et perfekt liv (hva legger du forresten i det?), men et veldig godt liv. Jeg har hverken vedvarende problem på jobb eller privat, og jeg har oversikt over økonomien. Jeg har et godt forhold til folkene rundt meg, også det både på jobb og privat. Når det oppstår et problem bruker jeg hode og tid på å løse det, jeg går lar det ikke vedvare uten at jeg foretar meg noe. Jeg har skjønt at dette kan virke provoserende på noen, uten at jeg helt skjønner hvorfor.  

Jeg tåler helt fint å bli motsagt, men jeg aksepterer ikke å bli forsøkt dirigert. Når jeg blir forsøkt dirigert ala (du skal/skal ikke si XX) sier jeg fra, og det syns jeg egentlig alle skal gjøre. Hver og en har rett til å si og mene det en vil nemlig, det er en viktig menneskerett, og den gjelder også på dol. 

Jeg lever et godt liv jeg også tross at jeg uheldigvis sliter med å kunne risikere å miste jobb pluss har lav inntekt. Jeg vil si at jeg er heldig til tross for det. 

Anonymkode: 7c891...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Kayia skrev:

Jada, det stemmer det, jeg lever et godt liv. Ikke et perfekt liv (hva legger du forresten i det?), men et veldig godt liv. Jeg har hverken vedvarende problem på jobb eller privat, og jeg har oversikt over økonomien. Jeg har et godt forhold til folkene rundt meg, også det både på jobb og privat. Når det oppstår et problem bruker jeg hode og tid på å løse det, jeg går lar det ikke vedvare uten at jeg foretar meg noe. Jeg har skjønt at dette kan virke provoserende på noen, uten at jeg helt skjønner hvorfor.  

Jeg tåler helt fint å bli motsagt, men jeg aksepterer ikke å bli forsøkt dirigert. Når jeg blir forsøkt dirigert ala (du skal/skal ikke si XX) sier jeg fra, og det syns jeg egentlig alle skal gjøre. Hver og en har rett til å si og mene det en vil nemlig, det er en viktig menneskerett, og den gjelder også på dol. 

Forsøker ikke å dirigere deg men jeg bare sa ifra hva jeg mener om din måte å formulere deg på , altså hvordan den kan oppfattes.  

Anonymkode: 7c891...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...