Gå til innhold

Alkohol, trening og forbrenning ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg trener i påvirket tilstand ( alkohol) vil kroppen forbrenne kcal eller vil den stoppe opp hele forbrenningen min og isteden forbrenne alkoholen i kroppen ? Er trening i alkohol rus bortkastet ? Jeg har hørt ulike meninger om det, men vet ikke hva som er rett

Anonymkode: e587a...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kroppen oppfatter alkohol som gift og vil alltid prioritere å få alkoholen ut av systemet foran alt annet så fort som mulig uavhengig av hva du gjør.  Jeg hadde ikke trent under alkoholrus. Du oppfatter ikke kroppens signaler så godt som når du er edru og kan komme til å skade deg. Hvis du skal drikke, så drikk i moderate mengder og kos deg med venner, så kan du konsentrere deg fullt ut om det du gjør når du trener i edru tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...