AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 Skrevet 19. september 2019 Så nå anser jeg meg som ferdig med dem. Er det ikke bare å glemme, da? Ikke tenke noe mer på vanskelige ting og bare gå videre i livet? Det som skjer det skjer, og det som har skjedd har skjedd, og det som kommer til å skje kommer til å skje osv. Ikke en dritt å gjøre med det uansett nå. Så hei Livet, her kommer jeg! 🖕 Anonymkode: c0f0d...5ca 0 Siter
Gjest Surrehuggu Skrevet 19. september 2019 Skrevet 19. september 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Så nå anser jeg meg som ferdig med dem. Er det ikke bare å glemme, da? Ikke tenke noe mer på vanskelige ting og bare gå videre i livet? Det som skjer det skjer, og det som har skjedd har skjedd, og det som kommer til å skje kommer til å skje osv. Ikke en dritt å gjøre med det uansett nå. Så hei Livet, her kommer jeg! 🖕 Anonymkode: c0f0d...5ca Glemte å svare at dette var akkurat som om jeg skulle ha sagt det selv... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.