AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 Skrevet 19. september 2019 Hva tror du folk flest gjør? Hvordan sjekker du om et foretagende eller person jobber " hvitt" eller " svart"? Velger du lokale virksomheter eller tenker du mest pris og styrer unna "lokalt press."? " Hvitt" er så dyrt så man kan bli veldig fristet i dag synes jeg. Anonymkode: a59ef...274 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 Skrevet 19. september 2019 Har grunn yil å tro at " Hvitt" er over 3 ganger så dyrt og hva jeg kan se er arbeidet ikke noe bedre. Tvert i mot. Anonymkode: a59ef...274 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 Skrevet 19. september 2019 Man gjør seg jo sine tanker i dag. Anonymkode: a59ef...274 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 Skrevet 19. september 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har grunn yil å tro at " Hvitt" er over 3 ganger så dyrt og hva jeg kan se er arbeidet ikke noe bedre. Tvert i mot. Anonymkode: a59ef...274 Er det moralsk riktig å handle svart? Anonymkode: 3a7dc...3c2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 Skrevet 19. september 2019 Virker som det er okke som med hensyn på det moralske i dag. I praksis vet jeg ikke m.h p lovlighet. Avhenger kanskje av hvem du er. Kanskje det bare stilltiende godtas for alle.? Ergerlig selvsagt at " det svarte" arbeidet er kvalitativt så mye bedre. Anonymkode: a59ef...274 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 Skrevet 19. september 2019 Rundt her virker det som " det svarte markedet" helt har overtatt og fortrengt " det hvite".Og om noe er blitt sedvane så er det kanskje Loven i en retts sal????? Selv håper jeg bare at helsa skal bli bedre så jeg klarer å gjøre det jeg trenger selv for egen maskin. Anonymkode: a59ef...274 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 Skrevet 19. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rundt her virker det som " det svarte markedet" helt har overtatt og fortrengt " det hvite". Lurer virkelig på hvor du bor. Anonymkode: 3a7dc...3c2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 Skrevet 19. september 2019 Mulig jeg kommer til å ta mitt eget liv på grunn av hva som er hendt meg. Lurer virkelig hva som er i veien med dere og hva som egentlig feiler dere. Anonymkode: a59ef...274 0 Siter
påskelilje Skrevet 19. september 2019 Skrevet 19. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mulig jeg kommer til å ta mitt eget liv på grunn av hva som er hendt meg. Lurer virkelig hva som er i veien med dere og hva som egentlig feiler dere. Anonymkode: a59ef...274 Dette er en tråd og hvitt vs svart arbeid. Her var det liten kobling mellom startinnlegg og det siste innlegget ditt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 Skrevet 19. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg kommer til å ta mitt eget liv på grunn av hva som er hendt meg. Lurer virkelig hva som er i veien med dere og hva som egentlig feiler dere. Anonymkode: a59ef...274 Forstår ikke helt sammenhengen her, men hva er det som har hendt deg? Anonymkode: 3a7dc...3c2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 Skrevet 19. september 2019 La oss slutte av her. Enkelte driver kun svindel er alt jeg kan si. Anonymkode: a59ef...274 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. september 2019 Skrevet 19. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tror du folk flest gjør? Hvordan sjekker du om et foretagende eller person jobber " hvitt" eller " svart"? Velger du lokale virksomheter eller tenker du mest pris og styrer unna "lokalt press."? " Hvitt" er så dyrt så man kan bli veldig fristet i dag synes jeg. Anonymkode: a59ef...274 Kommer helt an på hva det dreier seg om. Samboeren er ganske så nevenyttig så han fikser det meste selv, han er dessuten elektroingeniør så han har lov til å gjøre alt med det elektriske i egen heim. Ting som har med vann å gjøre tar vi hvitt i tilfelle noe skulle skje i ettertid. 0 Siter
laban Skrevet 19. september 2019 Skrevet 19. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mulig jeg kommer til å ta mitt eget liv på grunn av hva som er hendt meg. Lurer virkelig hva som er i veien med dere og hva som egentlig feiler dere. Anonymkode: a59ef...274 Du skal ikke se bort fra at vi iblant lurer på noe liknende om deg. Du vil kanskje få bedre svar hvis du forteller hva som har hendt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 Skrevet 20. september 2019 Veldig rart at politiet ikke kan gjøre noe med sånne ting som i overskriften. Anonymkode: a59ef...274 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.