Gå til innhold

Trening uke 38


Lillemus

Anbefalte innlegg

Om ikke direkte trening så har jeg vært mye i aktivitet denne uka, mye på grunn av min målsetting om minst 10.000 skritt pr. dag i minst 30 dager i strekk:

mandag - 2,5 km gåtur om kvelden for å nå skrittmålet

onsdag - 2 km gåtur om kvelden, også for å nå skrittmålet

torsdag - til og fra bussen gjentatte ganger, ca. 3 km

fredag - flere småturer til og fra bussen, når man ikke rekker en lang økt så ta flere små sier jo helsemyndighetene!

lørdag - 5,1 km gange, parkerte bilen 5 km unna hytta og gikk resten (kan kjøre til 300 m unna...)

søndag - 5,1 km gange tilbake til bilen + 3,2 km stavgang da vi kom hjem

Har også vært ganske flink i matveien så jeg er ganske fornøyd med uka. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har det vært en dårlig uke. Gikk/jogget 45 min man og tirs. Ble syk etter sistnevnte og har mer eller mindre vært på sofaen siden. «Sitter» skikkelig i brystet med tung pust og hoste, og jeg føler meg så syk. Har også tidvis ekstrem hodepine. Utrolig lei nå... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Mandag : Fjelltur

Tirsdag : Fjelltur

Onsdag : Fjelltur

Torsdag : Fjelltur

Fredag : Fjelltur.

Lørdag : Ingenting

Søndag : Gåtur 6-7 km. 

Må si meg fornøyd med uka, spesielt med tanke på at brystet er fullt av slim og kondisen dermed ikke helt på topp. Måtte derfor droppe en mer krevende topptur vi hadde planlagt og satse på litt lettere turer.

Men nå er det lenge siden jeg har fått trent overkroppen, så neste uke blir det styrketrening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lillemus skrev:

Om ikke direkte trening så har jeg vært mye i aktivitet denne uka, mye på grunn av min målsetting om minst 10.000 skritt pr. dag i minst 30 dager i strekk:

mandag - 2,5 km gåtur om kvelden for å nå skrittmålet

onsdag - 2 km gåtur om kvelden, også for å nå skrittmålet

torsdag - til og fra bussen gjentatte ganger, ca. 3 km

fredag - flere småturer til og fra bussen, når man ikke rekker en lang økt så ta flere små sier jo helsemyndighetene!

lørdag - 5,1 km gange, parkerte bilen 5 km unna hytta og gikk resten (kan kjøre til 300 m unna...)

søndag - 5,1 km gange tilbake til bilen + 3,2 km stavgang da vi kom hjem

Har også vært ganske flink i matveien så jeg er ganske fornøyd med uka. :) 

Så flink du er 😮 !!

Anonymkode: a849e...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag; Fotballtrening 

Onsdag: Fotballtrening

Fredag: Løpetur, 8 km i løype med både opp og ned, med noen gåpauser da kroppen virkelig ikke spilte på lag. 

Lørdag: Løpetur, 5 km i strekk. Flatt terreng. 

Søndag: Syklet 30 min og gått en svært bratt, men kort topp. Dvs. 10 min til og fra der bakken begynner. 12,5 min nesten rett opp i godt tempo også løp jeg ned. 

Jeg sliter med kroppen for tiden. Dvs jeg er i en dårlig fase mtp psyken. Jeg hadde en hel uke uten noe trening og to uker med 3-4 treninger. Denne uken har det blitt fem treninger så greit nok, men merker stor forskjell på kondisjonen. Blir raskere sliten, høyere puls og tidvis blir jeg så tungpustet at jeg får åndenød. Har hanglet litt da, og lurer på om det har satt seg i brystet da jeg hoster litt av og til.  Det er frustrerende, men jeg er fornøyd med å ha fått fem økter. Selv om prestasjonsnivået har vært lavere. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig med trening på meg i forrige uke 😞

Gikk tur i skogen med mannen mandag kveld - ca 1,5 time i middels tempo.

Ryddet, bar og løftet på materialer noen timer på onsdag.

Gikk rusletur på stranda (barbeint i sanda) en god stund på lørdag - haha 😄 - det ble vel totalt ca 12000 skritt den dagen, men ikke i noe høyt tempo.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, cilie skrev:

Her har det vært en dårlig uke. Gikk/jogget 45 min man og tirs. Ble syk etter sistnevnte og har mer eller mindre vært på sofaen siden. «Sitter» skikkelig i brystet med tung pust og hoste, og jeg føler meg så syk. Har også tidvis ekstrem hodepine. Utrolig lei nå... 

Kjedelig når en går og hangler over lang tid 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...