Gå til innhold

Ukas vekt uke 40


Villanda

Anbefalte innlegg

Ned 500 g siden sist uke. Til sammen 7 kg og halvveis. 

I dag må jeg stålsette meg. Våknet altfor tidlig to netter nå. Da er det lett for at drt sklir ut med kosten.

Dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

57 minutter siden, Villanda skrev:

Ned 500 g siden sist uke. Til sammen 7 kg og halvveis. 

I dag må jeg stålsette meg. Våknet altfor tidlig to netter nå. Da er det lett for at drt sklir ut med kosten.

Dere?

På mandag lå jeg på ca det samme som for 14 dager siden. Har vært syk denne tiden og da var jeg mye i ro + at jeg var ekstremt sulten. Har hatt mye nattespising.  Så jeg bør være fornøyd med vekta.  De siste dagene har jeg vært i mer aktivitet og i dag hadde vekta rørt seg litt nedover.  Det inspirerer til å fortsette kampen.  Har ca 16 kg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ligget på 76,8 i en uke etter at jeg var på tur for halvannen uke siden og skeiet litt ut. Har hatt mensen, så det er muligens derfor,  fordi jeg har vært flink å holde meg lavt på kaloriinntak.

Men heldigvis, i dag viste vekta igjen 76,1 kg 😊, så nå gjelder det å ikke skeie ut kommende uke, men holde fast på planen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 74,8 nå. Har som delmål å komme under 74 før jeg skal på tur rundt 20. okt. Det bør gå.

Har ikke skeia ut enda i dag selv om jeg er veldig trøtt. Egentlig spist for lite og feil.  Hektiske dager på jobb. Nå gumler jeg gulrøtter og gidder ikke gå på kjøkkenet å lage til mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er greit at jeg slenger meg på denne tråden?  Jeg trenger å gå ned 4-6 kg. Helst innen 2 mndr... Vet det blir hardt, men jeg får bite tenna sammen! Har vært altfor sløv både med kosthold og trening i det siste, så ikke til å forundre seg over at ekstra-kiloene har kommet på. Er ennå ikke overvektig ifølge BMI, men ønsker å ta grep før jeg blir det. Føler meg ikke vel slik jeg er nå, og ikke har jeg råd til å fornye hele garderoben heller.🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte skrive dagens vekt (min startvekt) som er 63 kg. (som kan høres lite ut, men jeg er bare 160 cm på sokkelesten.) Målet er å komme ned i trivselsvekten på ca. 58 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, chickpea skrev:

Håper det er greit at jeg slenger meg på denne tråden?  Jeg trenger å gå ned 4-6 kg. Helst innen 2 mndr... Vet det blir hardt, men jeg får bite tenna sammen! Har vært altfor sløv både med kosthold og trening i det siste, så ikke til å forundre seg over at ekstra-kiloene har kommet på. Er ennå ikke overvektig ifølge BMI, men ønsker å ta grep før jeg blir det. Føler meg ikke vel slik jeg er nå, og ikke har jeg råd til å fornye hele garderoben heller.🙄

Alle er velkomne til å skrive, bare hyggelig det😊

Viktig å ta grep før det blir for mye. Skjønner det med garderoben, det er jo både dyrt og unødvendig  å måtte bytte hele garderoben. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, emilie321 skrev:

Alle er velkomne til å skrive, bare hyggelig det😊

 Viktig å ta grep før det blir for mye. Skjønner det med garderoben, det er jo både dyrt og unødvendig  å måtte bytte hele garderoben. 

Så bra😊👍 Er det onsdagen man gjør opp ukas status? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke veid meg på 3 uker, men vet at jeg ikke har gått ned. Kanskje jeg heller har gått opp. Begynner å veie meg igjen på mandag. Er litt mismodig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, chickpea skrev:

Så bra😊👍 Er det onsdagen man gjør opp ukas status? 

Jeg skriver opp vekta mandag og fredag.  Tror de fleste har en av de dagene, men det er litt forskjellig hvilke dager en skriver her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.10.2019 den 6.10, Villanda skrev:

Ned 500 g siden sist uke. Til sammen 7 kg og halvveis. 

I dag må jeg stålsette meg. Våknet altfor tidlig to netter nå. Da er det lett for at drt sklir ut med kosten.

Dere?

Her suller jeg opp og ned den samme halvkiloen i ukesvis før kroppen plutselig kan slippe noen hundre gram. Sånn har det alltid vært. I dag er jeg i alle fall nede på det som for tiden er minstevekt igjen og er fornøyd med det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 9 kg siden slutten av juni, har igjen 6 til målvekt. Hvis jeg fortsetter å gå ned 500 gram i uka, så når jeg målvekten på julaften!

Anonymkode: 0f3f9...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, chickpea skrev:

Så bra😊👍 Er det onsdagen man gjør opp ukas status? 

Jeg pleier å regne fredagen som ukaa rapporteringsdag, men  siden jeg skulle reise bort noen dager, ble det onsdagen denne gangen.

Jeg pleier forøvrig å veie meg  hver dag når jeg er hjemme 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp fra 74,1 kg til 75,3 kg siden sist jeg veide meg for 3 uker siden. Ikke akkurat inspirerende. Kanskje det har litt med å gjøre at jeg trener styrke 3 ganger i uken nå? Jeg håper det. Har på følelsen at jeg aldri kommer til å gå ned i vekt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...