Gå til innhold

Klarsynt


A.b.c

Anbefalte innlegg

Hei 

er det noen som har erfaringer med klarsynt som har hatt rett i det hun sier? 

Ønsker kun og høre om de gode erfaringene ? Og hvem det evt var? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, A.b.c skrev:

Hei 

er det noen som har erfaringer med klarsynt som har hatt rett i det hun sier? 

Ønsker kun og høre om de gode erfaringene ? Og hvem det evt var? 

Ja jeg hadde kontakt med en klarsynt som hadde rett i det meste hun sa, kan dessverre ikke oppgi navnet her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg kjenner en som tror veldig på klarsynte og bl.a. at enkelte har kontakt med de døde. Hun har opplevd at det klarsynte har fortalt henne stemmer i sitt liv når det gjelder framsynthet, men jeg har jo også merket meg at det oftest gjelder mye generelle ting. Samtidig kan det virke som om noen av de klarsynte hun har fortalt om likevel har sittet med opplysninger om henne, hennes situasjon og hennes familie som hun ikke har gitt de på noe tidspunkt.

Jeg tror det kanskje her er både noen som har evner, men også en del som har funnet ut at det er lettjente penger når man egentlig ikke gjør annet enn å lure folk. Selv holder jeg meg ganske passiv til det hele. Jeg har frem til nå ikke hatt behov for deres tjenester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det kommer litt an på hvem det er. Noen er faktisk bra og jeg har opplevd det stemmer selv. 

For at det skal stemme overrens med deg, er det nødt til å være en du på en måte ressonerer med...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...