Gå til innhold

Ukas vekt - uke 41


påskelilje

Anbefalte innlegg

Juhhhhu! Nå ser jeg resultater av kaloritellingen min, både på vekta og på "flankene" 😃

Startet i juni på 78,8 kilo, var oppe i maksvekt på 79,2 rett etter utenlandsferie 😮. Nå i høst har vekta krøpet sakte men sikkert nedover, og i dag viste vekta 75,4 kilo 😃😃😃

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, påskelilje skrev:

Juhhhhu! Nå ser jeg resultater av kaloritellingen min, både på vekta og på "flankene" 😃

Startet i juni på 78,8 kilo, var oppe i maksvekt på 79,2 rett etter utenlandsferie 😮. Nå i høst har vekta krøpet sakte men sikkert nedover, og i dag viste vekta 75,4 kilo 😃😃😃

Hvordan går det med dere andre?

Så bra😊  Du er flink😊 

Denne uka har vekta krøpet litt nedover, til tross for en kjempe sprekk forrige helg. Har vært veldig aktiv denne uka og vært flink med maten. I går var jeg på et stort arrangement (Jeg var med å arrangerte ) og der fikk vi både mat og så mye kake vi bare ville.....og jeg greide og ikke ta noe kake😊 Var dessuten på jobben først hvor jeg fikk en god økt på 90 min.  Så idag tilbringes kvelden på sofaen:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2019 den 13.43, påskelilje skrev:

Juhhhhu! Nå ser jeg resultater av kaloritellingen min, både på vekta og på "flankene" 😃

Startet i juni på 78,8 kilo, var oppe i maksvekt på 79,2 rett etter utenlandsferie 😮. Nå i høst har vekta krøpet sakte men sikkert nedover, og i dag viste vekta 75,4 kilo 😃😃😃

Hvordan går det med dere andre?

Så flott! Dette går riktig vei. Fortsett den gode trenden!

Jeg har veiedag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2019 den 17.31, emilie321 skrev:

Så bra😊  Du er flink😊 

Denne uka har vekta krøpet litt nedover, til tross for en kjempe sprekk forrige helg. Har vært veldig aktiv denne uka og vært flink med maten. I går var jeg på et stort arrangement (Jeg var med å arrangerte ) og der fikk vi både mat og så mye kake vi bare ville.....og jeg greide og ikke ta noe kake😊 Var dessuten på jobben først hvor jeg fikk en god økt på 90 min.  Så idag tilbringes kvelden på sofaen:-)

 

Så fint at du klarte å motstå fristelsen på arrangementet. Du har selvdisiplin og det er bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

73,5. Til sammen gått ned 7-8 kg. 5,5 igjen. 

Vært mer aktiv. Utskeielse i går, planlagt utskeielse. Kompenserte dagene før. Var 74,x sist uke. Målet mitt fra da til neste uke er egentlig bare å holde vekten pga bursdagsfeiringer, den ene over flere dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...