Gå til innhold

Trening uke 41


Gondor

Anbefalte innlegg

Denne uken har vært bra. Jeg trente med pt på tirsdag, egentrening med styrke på fredag og i dag. Merker at jeg sitter for mye stille. Jeg må gå mer, helst hver dag. Det holder ikke å trene bare tre ganger i uken. Det sies jo at man skal bevege seg minst 20 min per dag. 

Hvordan har det gått med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble ikke så voldsomt denne uka, Helvetesrunden to ganger og det var det. Men bedre enn ingenting, og det minimumet vi selv har bestemt oss for da. :) Ungene har vært hos oss siden onsdag og fredag så jeg har stort sett vært i lag med dem og vi har kost oss som bare det. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg fikk til en 8 km joggetur på fjellstier, pluss en styrkeøkt. Jeg har vært litt mer fysisk aktiv enn vanlig med andre ting (vedhogst etc), men når jeg trekker inn sånt er det kanskje et tegn på litt for lite trening? 

Jeg får ha som mål å t to turer i uka fremover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet med ved et par timer på tirsdag. Lå syk onsdag, torsdag og delvis fredag.

Gikk en times tur lørdag og søndag + hadde litt yoga sammen med jentene i helga 😊

Ikke den store treningsuka for min del altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på trening tirsdag og torsdag selv om det er tungt og jeg har vonde føtter,håper det med føttene gir seg for det kommer og går. Gikk på tredemølle og tok styrkeøvelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en overaktiv uke, men har fått til noe.

Tirdag: svømt

Torsdag: treningssenteret 

På tirsdag svømte jeg 1500, mot 1200 sist og på omtrent samme tid. Og på torsdag hadde jeg en fin og medium økt  på 90 min på treningssenteret. Tok meg ikke helt ut da jeg skulle jobbe på et stort arrangement rett etter jobben. Der ble det mye stå og gåing i 5 timer. Var helt skutt etterpå.

Denne uka er målet å få til 3 økter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gode og onde dager... Her er jeg fortsatt på null... Formen varier veldig, men nå går det vel mest framover. Har kuttet godteri, men det hjelper lite når kjeks og is fortsatt spises. Så det er målet nå. Kutte alt i et «utvidet godtebegrep.» Så blir det snart trening og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Nå er det en stund siden jeg har oppdatert her. Har vært på tur og ikke kommet i gang igjen etterpå. Sist søndag gikk jeg over ei mil i marka og denne uka ble det bare en gang på treningsstudioet. 

Må skjerpe meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...