Gå til innhold

Er du medlem på treningssenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du medlem? Eller trener du ute selv om det er kaldt og dårlig vær? 

Anonymkode: 18b84...35c

Begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke medlem på et treningssenter,  men er medlem på Aktiv på dagtid. Da kan jeg trene bla på treningssenter  3 dager i uka. Så har jeg begynt å gå i svømmehallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Xtra skrev:

Begge deler.

Vurderer å melde meg inn igjen. Er så herlig å kunne trene inne når været er dårlig. 

Anonymkode: 18b84...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du medlem? Eller trener du ute selv om det er kaldt og dårlig vær? 

Anonymkode: 18b84...35c

Nope, kommer ikke til å skje heller. Ikke på lenge i alle fall, kanskje når jeg blir gammel og kan trene på sånn senior-parti på formiddagene. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vurderer å melde meg inn igjen. Er så herlig å kunne trene inne når været er dårlig. 

Anonymkode: 18b84...35c

Ja, flere grunner til at det er fint å gå på treningssenter, mitt primære behov er variert styrketrening, som er greit å gjøre på senter.

 

Men det er jo ganske dyrt, ville neppe tatt meg råd til det om jeg ikke hadde god råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du medlem? Eller trener du ute selv om det er kaldt og dårlig vær? 

Anonymkode: 18b84...35c

Begge deler.

Jeg har bare et billig formiddagsmedlemskap og trener kun på senter før jobb. Jeg blir litt fristet til å utvide og trene kondis der (spinning etc) nå som det er vått, mørkt, kaldt og snøfritt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med på Aktiv på dagtid og trener zumba og styrke der tre ganger i uka så det blir jo som et treningssenter da bare at jeg betaler 600 kroner i halvåret.

Anonymkode: 31aee...355

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også med på Aktiv på dagtid og trener zumba og styrke der tre ganger i uka så det blir jo som et treningssenter da bare at jeg betaler 600 kroner i halvåret.

Anonymkode: 31aee...355

Da er det forskjell på prisene, for jeg betaler bare 400 kroner i halvåret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg sa opp for et par-tre år siden. Nå har jeg klippekort i svømmehallen og kjøper enkelttimer med rabatt via jobb på treningssenter, og i løpet av et år er dette MYE billigere enn å ha et medlemskap. I tillegg kan jeg velge mellom ulike treningssentre, dvs slenge meg med venninner medlemskap i ulike kjeder når de trener. Hadde jeg selv vært medlem av ett senter ville jeg neppe betalt enkeltbilletter på andre senter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem, betaler 230,- pr måned (prisen er subsidiert av arbeidsgiver). I noen perioder bruker jeg senteret mye, både til spinning, styrketrening og svømming/vanntrening. Liker at det er lett tilgjengelig, kan velge mellom 5 (?) ulike sentra. I andre perioder har brukt treningssenteret så lite at jeg har nærmet meg å være støttemedlem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2019 den 14.25, AnonymBruker skrev:

Er du medlem? Eller trener du ute selv om det er kaldt og dårlig vær? 

Anonymkode: 18b84...35c

Går på treningspoliklinikken på dps jeg,det er greit syns jeg. Det er dyrt i begynnelsen,men kommer fort opp i frikort da ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
På 17.10.2019 den 14.25, AnonymBruker skrev:

Er du medlem? Eller trener du ute selv om det er kaldt og dårlig vær? 

Anonymkode: 18b84...35c

Jeg trener der i hverdagene. I helgene velger jeg heller å trene ute. Dvs gå tur i marka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...