Gå til innhold

Ukas vekt - uke 42


påskelilje

Anbefalte innlegg

Har vært SÅ flink hele uka og bare spist 1500 kcal i gjennomsnitt denne uka (fra 1350 til 1850) - og så står vekta bom fast på 75.4 😮 Hver eneste dag har den vist eksakt det samme! Jeg burde jo ha minket et par hundre gram, i det minste, med såpass lite kalorier??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Nå har jeg ikke turt å veie meg på en måned 😛 og er antageligvis på god vei mot vinterkroppen. Får vel snart se sannheten i øyet og skjerpe meg litt i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på vekta i dag😭 og jeg hadde gått opp 3,1 kg på en uke😭

Har hatt en tøff uke og vært helt utslitt + mangel på søvn. Tidlig denne uka så fikk jeg en sjokk-beskjed ang en jeg er glad i. Dette satt meg helt ut.  

Jobber nå for å komme inn på rett spor igjen, og tror jeg iallefall gjør de rette tingene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide 60,4 kg på vekten i går. Må si at jeg er meget fornøyd med tanke på at jeg veide på det meste 66 kg i sommer før jeg sluttet å drikke cocacola med sukker. Jeg er ikke ute etter å gå mye ned i vekt. Men jeg er ute etter å kutte ut for mye sukker, for jeg mener at det skader kroppen på sikt. Jeg drakk 3- 4 liter cola daglig. Og det kan umulig ha vært sunt for kroppen. Bryr meg ellers ikke mye om å gå videre ned i vekt, men forsøker kun å ta til vett for en sunnere livsstil for helsen sin del. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide 74,8 kg da jeg veide meg i morges. Det vil si at jeg har gått ned 600 g siden forrige uke og det er jo bra og sunn vektnedgang! Jeg skal være like flink denne uken som jeg var forrige, så da går det kanskje den riktige veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier meg (Dvs skriver opp) vekta, mandag og fredag. På fredag så hadde jeg gått opp 3,1, men etter noen ok dager, sånn matmessig + at jeg har hatt to gode treningsøkter, så viser vekta ned 1,2 kg siden fredag. Så da blir ikke den reelle vektoppgangen så ille. Da er det bare å brette opp ermene og å stå på videre. Orker ikke å bli så stor igjen som jeg var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎18‎.‎10‎.‎2019 den 9.10, påskelilje skrev:

Har vært SÅ flink hele uka og bare spist 1500 kcal i gjennomsnitt denne uka (fra 1350 til 1850) - og så står vekta bom fast på 75.4 😮 Hver eneste dag har den vist eksakt det samme! Jeg burde jo ha minket et par hundre gram, i det minste, med såpass lite kalorier??

Hvis du fortsetter på samme måten, så vil resultatene komme til syne på vekten også:-) Du må bare være litt tålmodig og så kommer vekten til å gjøre et hopp nedover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, frosken skrev:

Hvis du fortsetter på samme måten, så vil resultatene komme til syne på vekten også:-) Du må bare være litt tålmodig og så kommer vekten til å gjøre et hopp nedover!

Ja, får håpe det! Takk for oppmuntring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...