Gå til innhold

Trening uke 43


Thebutterfly

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen folkens? :)

Jeg kan ikke skryte av treningen min i det siste. Jeg løp 3 km på fredag. Men skal trene lengre i dag tenkte jeg. Hva med dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Hvordan er formen folkens? :)

Jeg kan ikke skryte av treningen min i det siste. Jeg løp 3 km på fredag. Men skal trene lengre i dag tenkte jeg. Hva med dere? 

Vi har overgått oss selv denne uka og gått Helvetesrunden 4 ganger! Lørdag og søndag gikk vi før frokost og i dag snødde det da vi gikk! Nå har vi dusjet og skal straks ha frokost: varme baguetter med smør og hjemmelaget bringebærsyltetøy og varm sjokomelk til. Mmmmm... 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lillemus skrev:

Vi har overgått oss selv denne uka og gått Helvetesrunden 4 ganger! Lørdag og søndag gikk vi før frokost og i dag snødde det da vi gikk! Nå har vi dusjet og skal straks ha frokost: varme baguetter med smør og hjemmelaget bringebærsyltetøy og varm sjokomelk til. Mmmmm... 😁

Sprekinger😊 Det er en fin start på dagen.    Kos deg med en velfortjent god frokost 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått trent denne uka pga en dårlig mage🤬, men tenkte jeg skulle prøve meg en tur i bassenget i dag. Hvis jeg får surret meg avgårde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Lillemus skrev:

Vi har overgått oss selv denne uka og gått Helvetesrunden 4 ganger! Lørdag og søndag gikk vi før frokost og i dag snødde det da vi gikk! Nå har vi dusjet og skal straks ha frokost: varme baguetter med smør og hjemmelaget bringebærsyltetøy og varm sjokomelk til. Mmmmm... 😁

Hva/hvor er Helvetesrunden? Ikke hørt om den i byen her jeg, men ser du tar den flere ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært satt ut av spill på grunn av en akutt muskelskade, men er nå i gang med å trene meg opp igjen. 

Det startet veldig rolig denne uken så har jeg gradvis økt i løpet av uken. Er ikke der at jeg kan jogge enda tror jeg. Det jeg skal teste det ut i morgen. 

Så slik ble det. 

Tirsdag: Gikk 20 min på mølla (siste dagen jeg brukte krykke som støtte) også 20 min styrketrening. 

Onsdag: 30 min gående på mølla og 30 min styrketrening. 

Torsdag: 25 min på ellipsemaskinen (yey, det gikk ikke bare to dager tidligere) og 20 min styrketrening. 

Lørdag: 30 min ellipse med høyere intensitet og styrke. 

Søndag: 33 min elipse med enda litt høyere intensitet og styrke. 

Merker det går bedre og bedre. Før tre uker siden brukte jeg to krykker og hadde store smerter. Så ikke for meg at jeg skulle kunne begynne igjen så fort. Om enn litt alternativ trening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kayia skrev:

Hva/hvor er Helvetesrunden? Ikke hørt om den i byen her jeg, men ser du tar den flere ganger?

Har flyttet fra byen jeg vet du. ;) Helvetesruden er bare vårt navn på en innmari bratt runde i skogen rett utenfor døra her jeg bor nå. :) Ca. 5,5 km lang hvorav drøye 2,2 km er svinebratt motbakke. Vi bruker ca. 65 min om vi ikke sprenggår eller tar det for rolig, vi går med staver og får brukt oss skikkelig på denne runden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Lillemus skrev:

Har flyttet fra byen jeg vet du. ;) Helvetesruden er bare vårt navn på en innmari bratt runde i skogen rett utenfor døra her jeg bor nå. :) Ca. 5,5 km lang hvorav drøye 2,2 km er svinebratt motbakke. Vi bruker ca. 65 min om vi ikke sprenggår eller tar det for rolig, vi går med staver og får brukt oss skikkelig på denne runden.

Stemmer, det visste jeg jo egentlig :) Høres ut som en bra løype dere har funnet da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, frosken skrev:

Går det bedre med søvn?

Fortsatt en vei å gå dessverre. Men veldig fornøyd med opplegget. Litt bekymret om jeg kan ha blitt noe depressiv av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, frosken skrev:

Jeg har trent spinning to dager og styrke to dager. Gått 87 km.  Også var jeg jammen på en yoga-time - og sovnet! 

Ha, ha! Ja, det må sies å være vellykket avslapning!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg nådde ikke helt opp til planen, men jogget en tur på knapt 7km pluss to ganger styrketrening. I følge pulsklokka holder formen seg ganske bra selv om jeg har trent mindre den siste måneden. Jeg tror all treningen i høst fortsatt sitter igjen i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
12 timer siden, frosken skrev:

Jeg har trent spinning to dager og styrke to dager. Gått 87 km.  Også var jeg jammen på en yoga-time - og sovnet! 

Logger du alt du går eller er det bare "turan som tælle"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøker å se litt på tiden som jeg løper på. Er svært misfornøyd med den men poenget er å være i form. Jeg løper 3 km på 15 minutter. Men jeg gir ikke alt for jeg er redd for å ta mye i også. Løper 5 km på 27 minutter.  Har løpt så mye raskere før men jeg har tydeligvis kommet der at jeg ikke vil presse meg så hardt lenger  :).

Vurderer å trene ute i vinter istedet for treningssenter. Tenker heller på å investere i noen gode vinterklær  :). Men får se på det. Hater å fryse .... så jeg ender mulig inne på treningssenter allikevel. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Litt sent svar her. Jeg er i gang igjen. 3 ganger på treningsstudio og faktisk en joggetur på 3,5 km. 

Jeg er litt skeptisk til å jogge på asfalt, men det ble ikke lange turen. 

Jeg tok trappa noen ganger i uka også. Det er 9 etasjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...