Gå til innhold

Ukas vekt uke 43


chickpea

Anbefalte innlegg

Her har vekten stått på stedet hvil de siste ukene, og til og med gått opp med 500 g denne uka😕 Men den ekstra halvkiloen skyldes mensen, forhåpentligvis...

Huff, må nok være strengere, skal jeg nå målet mitt om 6 kg ned (helst før jul). Jeg spiser vanligvis sunt og magert. Men så blir det noen skikkelige godis-sprekker innimellom, ca. 1-2  ganger per uke. Skjer gjerne når jeg er sliten eller stressa. Da får jeg så enormt sug etter sjokolade! Når jeg først begynner, kan jeg lett hive innpå en hel pose Nidar favoritter. Så der ligger forklaringen, uten tvil. Note to self: Skjerpings!!😠☝️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I de siste ukene har jeg svingt, 2 kg opp og ned hele tiden. Akkurat nå så tror jeg at jeg skal være fornøyd  med at jeg ikke går opp mer. Denne uka skal jeg noe som er veldig destruktivt sånn vektmessig,  skal nemlig på omvisning på Freia.  Fikk høre at de er rause med smaksprøver. Ikke lett å stå imot helt fersk sjokolade. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, emilie321 skrev:

I de siste ukene har jeg svingt, 2 kg opp og ned hele tiden. Akkurat nå så tror jeg at jeg skal være fornøyd  med at jeg ikke går opp mer. Denne uka skal jeg noe som er veldig destruktivt sånn vektmessig,  skal nemlig på omvisning på Freia.  Fikk høre at de er rause med smaksprøver. Ikke lett å stå imot helt fersk sjokolade. 

Samtidig er det vel i slike situasjoner man skal la seg selv få en smakebit uten at det medfører dårlig samvittighet - og at man spiser masse mer når man kommer hjem - som sikkert hadde skjedd her😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi vekt lå konstant på 75,4, selv om jeg holdt matinntaket stramt. Forrige uke gikk jeg plutselig OPP en kilo, og holdt da 76,4 i nesten en uke. Hadde mensen, så det var kanskje derfor. I går snudde det, sånn at i dag var jeg nede på 75,7.

Logger maten hver dag. Merker at jeg begynner å bli litt lei nå. Hadde trodd det skulle gå raskere å gå ned i vekt når jeg er såpass streng med meg selv... Har en del unødvendige kalorier innimellom,  men ligger likevel som regel på 1300-1600 kcal. Hadde en dag med 1900 - da spiste jeg taffelsticks- å i heiane så mange kalorier det var der 😮 - men nydelig godt 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 75,1 kg, 300 g mer enn i forrige uke. Jeg har levd veldig usunt. Fått i meg mye sukker, ikke spist frokost en eneste dag og generelt behandlet kroppen min dårlig. Denne uken skal jeg behandle meg selv bedre! 300 g er jo ikke så mye, men det er jo på den gale siden av vektskålen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, cilie skrev:

Samtidig er det vel i slike situasjoner man skal la seg selv få en smakebit uten at det medfører dårlig samvittighet - og at man spiser masse mer når man kommer hjem - som sikkert hadde skjedd her😑

Ja, jeg skal smake og med god samvittighet.  Godtestoppen har røket totalt😔 men men, det er ikke verdens undergang, bare noen kilo i pluss. Nå er det så mye som skjer før jul at jeg utsetter hele godtestoppen til nyttår. Skal heller prøve å spise litt de dagene jeg er på farta, uten at jeg stapper innpå hele tiden. Skal bl.a noen dager til Danmark i begynnelsen av desember og da er det håpløst med godtestopp + bursdager og avslutninger o.l. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...