Gå til innhold

SPISTE 1 HEL POSE MED TORO Brownies 24 stk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Guuud hjelpes! Jeg har gjort en skikkelig tabbe! Jeg spiste 1 hel pose med brownies! 

1 hel pose på 24 stk 😢 hvor mye kalorier har jeg fått i meg ? 

 

1 porsjon er 

176 kcal

 

 

Og jeg spiste hele som er 24 stk til sammen

 

har jeg fått i meg 4224 kcal 😢😢😢 

 

hvor mange dager med trening må til for å forbrenne det ? 

 

Anonymkode: 50f31...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvor mange dager med trening må til for å forbrenne det ? 

 

Anonymkode: 50f31...732

Trening er ikke noe godt verktøy (for folk flest) for å gå ned i vekt, det er en myte TV show som "biggest loser" etc dessverre har lurt folk med.

Trening er bra for å gjøre hjertet og lunger sterkere, som er bra, og gjerne tren, men

skal du gå ned i vekt er det å passe på matinntaket fremover som gjelder, så fokuser på det

Anonymkode: 82573...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trening er ikke noe godt verktøy (for folk flest) for å gå ned i vekt, det er en myte TV show som "biggest loser" etc dessverre har lurt folk med.

Trening er bra for å gjøre hjertet og lunger sterkere, som er bra, og gjerne tren, men

skal du gå ned i vekt er det å passe på matinntaket fremover som gjelder, så fokuser på det

Anonymkode: 82573...932

Ok, men kommer jeg til å gå opp i vekt av det, det jeg har spist i dag ? 😢 har jeg ødelagt alt ? Har holdt meg unna søtsaker i mange måneder!  

Anonymkode: 50f31...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men kommer jeg til å gå opp i vekt av det, det jeg har spist i dag ? 😢 har jeg ødelagt alt ? Har holdt meg unna søtsaker i mange måneder!  

Anonymkode: 50f31...732

Kan du ikke bare se på det som en sprekk?  Kan du ikke bare begynne på'n igjen i morgen?  Jeg har selv holdt meg unna søtsaker lenge, men nå er jeg litt ute å kjøre. Skjønner godt at du er lei deg, men ikke la dette ødelegge for at du har vært flink i mange måneder. For du er flink. Tror forresten ikke du vil gå opp så mye av en dags sprekk. Har selv opplevd slike sprekker før og det er når det vedvarer at du vil gå opp i vekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et lite skjær i sjøen. Ja, du vil gå opp i vekt av dette, men det kan du også kvitte deg med fort. :)

Hvis du ellers har vært i kaloribalanse så vil 4000 kcal gi litt over 500 g vektøkning. Ligger du 500 kcal i underskudd hver dag vil det ta litt over en uke å bli kvitt det du nå i teorien har gått opp. 

Alle går på en smell og spiser alt for mye i blant. Det er hvordan du spiser på jevnlig basis som virkelig er avgjørende. Så pust med magen og fokuser på å spise bedre i morgen osv. :)

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Glitter skrev:

Det er et lite skjær i sjøen. Ja, du vil gå opp i vekt av dette, men det kan du også kvitte deg med fort. :)

Hvis du ellers har vært i kaloribalanse så vil 4000 kcal gi litt over 500 g vektøkning. Ligger du 500 kcal i underskudd hver dag vil det ta litt over en uke å bli kvitt det du nå i teorien har gått opp. 

Alle går på en smell og spiser alt for mye i blant. Det er hvordan du spiser på jevnlig basis som virkelig er avgjørende. Så pust med magen og fokuser på å spise bedre i morgen osv. :)

Dette er ikke i tilegg til annen mat, spiste kun den pakken med brownies i dag, ingen frokost, middag, lunsj eller kvelds.. har vært på kcal underskudd lenge. Håpe ikke vekta raser opp imorgen tidlig! 

Anonymkode: 50f31...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke i tilegg til annen mat, spiste kun den pakken med brownies i dag, ingen frokost, middag, lunsj eller kvelds.. har vært på kcal underskudd lenge. Håpe ikke vekta raser opp imorgen tidlig! 

Anonymkode: 50f31...732

 

Og der ser du trolig årsaken til hvorfor du spiste den pakken i dag. Blodsukkeret ditt ble lavt og du fikk søtsug. Da er det lett å ty til slike enkle løsninger og spise for mye dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke i tilegg til annen mat, spiste kun den pakken med brownies i dag, ingen frokost, middag, lunsj eller kvelds.. har vært på kcal underskudd lenge. Håpe ikke vekta raser opp imorgen tidlig! 

Anonymkode: 50f31...732

Det ante meg og jeg er helt enig med Eva Sofie her - kroppen din sa tydelig i fra at NÅ er det nok! Den trengte mer energi og tok styringa selv rett og slett. Spis litt mer til hverdags slik at kroppen får den næringen og energien den trenger så unngår du slike sprekker særlig ofte.

Dette er heller ingen katastrofe, du har spist kanskje 2500 kcal mer enn nødvendig i dag, det gjør ingen verdens ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke i tilegg til annen mat, spiste kun den pakken med brownies i dag, ingen frokost, middag, lunsj eller kvelds.. har vært på kcal underskudd lenge. Håpe ikke vekta raser opp imorgen tidlig! 

Anonymkode: 50f31...732

Da er du jo i enda mindre overskudd og dette vil rette på seg fort. 

Er ellers enig med de over. Her fikk du sannsynligvis ukontrollerbar ulvrhunger fordi du har vært for streng og spist for lite over lengre tid. Hvis du er overvektig og skal ned i vekt, så kan det være lurt å ikke være for streng og rushe for mye. Da blir det en usunn vektnedgang og kroppen vil reagere ved at du mister kontrollen slik som du gjorde i går. Det vil til slutt skje så ofte at du ikke greier å kompensere for det de andre dagene og plutselig er du inni et mønster med overspising enkelte dager og sulting de andre dagene. Spis litt mer hver dag og gå litt saktere ned i vekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke i tilegg til annen mat, spiste kun den pakken med brownies i dag, ingen frokost, middag, lunsj eller kvelds.. har vært på kcal underskudd lenge. Håpe ikke vekta raser opp imorgen tidlig! 

Anonymkode: 50f31...732

Da lurer jeg litt på hva du holder på med. Hvorfot spiste du ingen måltider? Kanskje kroppen din trengte disse kaloriene.

Kalorier er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Gargamel skrev:

Da lurer jeg litt på hva du holder på med. Hvorfot spiste du ingen måltider? Kanskje kroppen din trengte disse kaloriene.

Kalorier er bra.

Jeg aner en spiseforstyrrelse her. Å sprekke på en pakke brownies en sjelden gang er ingen katastrofe om man har et normalt forhold til mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg aner en spiseforstyrrelse her.

I hvert fall en slankemetode som har lite for seg på lengre sikt, slik mange har svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viktige er hva man gjør etter «sprekken». Mister man motet og «driter i hele opplegget med sunn mat», så går det jo en vei. Tenker man at det var en glipp, men nå går jeg videre meg å ta gode valg, går det muligens den veien du vil😊 
 

*Nå har ikke jeg lest annet enn første innlegg.

Endret av girlinyellow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...