Gå til innhold

Trening uke 44


 cilie

Anbefalte innlegg

Oi,  ingen som har skrevet! 

3 turer i skogen hvorav jeg på den siste hadde veldig vondt i hælsenen. Dro derfor på treningssenter som 4. økt, og det resultere i sykt stiv nakke og en stølhet ut av en annen verden... Denne uka er jeg foreløpig på null... Kjenner fortsatt litt i foten og har vond korsrygg hver morgen. Hodepine og vond nakke hver dag Hjelpes! Hvordan ble jeg så stiv og skrøpelig da🤢 Håper jeg får til minst en økt denne uka og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min ukentlige trening består stort sett i én runde spinning og en gang styrke + gåtur(er) i helgen. Noen ganger litt mer, noen ganger litt mindre. Ikke så mye spennende å rapportere om ukentlig ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forrige uke ble det bare to turer på oss, nå er det så mørkt etter jobb at vi dropper Helvetesrunden på hverdagene heretter. Så får vi se om vi får ånden over oss og tar andre turer i stedet... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forrige uke trente jeg med pt, ellers ingenting. Jeg burde gå meg en tur hver dag, men nå er det så kaldt at jeg kvier meg. Bare tull selvfølgelig for det er bare å kle på seg godt.  

Sitat

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det ble en elendig uke. 1x styrketrening og null kondis. Kompenserte litt ved å ta en joggetur mandag denne uken, men det var tungt å motivere seg når det var mørkt og -8C.

Får håpe det kommer snø snart så det blir noen skiturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...