Gondor Posted November 8 Jeg synes det er så godt med gulrøtter og stangselleri i staver og så dipp med en eller annen pulvermix oppi. Dårlig snack? 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lillemus Posted November 8 1 time siden, Gondor skrev: Jeg synes det er så godt med gulrøtter og stangselleri i staver og så dipp med en eller annen pulvermix oppi. Dårlig snack? Hva lager du dippen av da? Litt forskjell på om det er den letteste rømmen eller seterrømme liksom... Og hvor mye du spiser i gangen selvfølgelig. 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gondor Posted November 8 4 timer siden, Lillemus skrev: Hva lager du dippen av da? Litt forskjell på om det er den letteste rømmen eller seterrømme liksom... Og hvor mye du spiser i gangen selvfølgelig. Jeg lager dippen av lettrømme. Det går med en halv boks når jeg først setter i gang. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
frosken Posted November 8 23 minutter siden, Gondor skrev: Jeg lager dippen av lettrømme. Det går med en halv boks når jeg først setter i gang. Prøv å bytte ut lettrømmen med noe som er magrere, f.eks. mager kesam, drømmelett eller yoghurt. Du får fort i deg 300 kcal med den løsningen du bruker i dag. 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites