Gå til innhold

Ukens trening uke 45


 cilie

Anbefalte innlegg

I dag ble det en morgentur i skogen. Litt jogging, litt rask gåing og dessverre litt sakte gåing på glatte partier. Det ble bare med denne turen denne uken - og kom meg nok ut for å ha noe å bidra med her😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fotballtrening mandag og onsdag (plus sykling 4 km til og fra), kondisjon og styrke på senter på tirsdag og fotballturnering fredag og lørdag. Totalt 6 kamper som da innebærer oppvarming i 15 min før hver kamp, ca 7 min ute på banen hver kamp og generell leking med ball i mellom kampene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk halve Helvetesrunden på mandag etter jobb, en tur på 6,5 km inkl. en lang og seig motbakke på lørdag før frokost og Helvetesrunden før frokost i dag. Ganske fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent spinning to dager og styrke to dager. Synes det er gøy med styrketrening for tiden. Også har jeg vært på en time som kalles SomaMove, som var overraskende morsomt, - og en time yoga som var usedvanlig kjedelig. Gått 8 mil utendørs. 

Gleder meg som en unge til skisesongen, - og nå ser den jo ut til å starte:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, stjernestøv skrev:

Var på trening tirsdag og torsdag, tredemølle og styrkeøvelser. Ikke så mye å skryte av,er ikke flink til å gå tur. 

Dette er jo faktisk mye å skryte av, tatt i betraktning hvor strevsomt det har vært for deg å komme i gang med trening:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, cilie skrev:

I dag ble det en morgentur i skogen. Litt jogging, litt rask gåing og dessverre litt sakte gåing på glatte partier. Det ble bare med denne turen denne uken - og kom meg nok ut for å ha noe å bidra med her😅

Det gjelder å komme i gang på mandager, sånn at du ligger godt an resten av uka. Da blir det gjerne mer trening totalt også;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, frosken skrev:

Det gjelder å komme i gang på mandager, sånn at du ligger godt an resten av uka. Da blir det gjerne mer trening totalt også;-)

Ja, helst det. Men mandag er generelt tyngst i uka og nå for tiden er jeg fornøyd m å holde ut jobbdagen. Dessuten sover jeg fortsatt minimalt natt til mandager. Kunne gjerne tenkt meg en sovetbl nå, men får vel la det være.

Jeg er stort sett misfornøyd med egen innsats i det meste, men gitt omstendighetene denne uka, er jeg fornøyd med skogsturen i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, frosken skrev:

Dette er jo faktisk mye å skryte av, tatt i betraktning hvor strevsomt det har vært for deg å komme i gang med trening:-)

Jo takk, kanskje det. Kan ikke trene i morgen, skal jo operere ut tann 😮 Ville heller gått på trening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg har drevet med trim for eldre. Gått frem og tilbake inne. Bøy og tøy på stuegulvet.

Krabbing er anbefalt ved akutt rygg - så dermed kan få dekket bevegelsesmønsteret til flere aldersgrupper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida
1 time siden, frosken skrev:

Krabbing er anbefalt ved akutt rygg - så dermed kan få dekket bevegelsesmønsteret til flere aldersgrupper. 

Nå ble jeg usikker på om du tullet med meg, men måtte prøve 😀

Jo, det er sikkert ikke så dumt. Å få beveget hoftene på den måten er sikkert bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...