Gå til innhold

Kviser på ryggen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Min datter på 14 har slitt med kviser på ryggen i 1 og et halvt år nå og begynner å bli veldig lei det! Vi prøvde en krem i fjor, men den endte opp med å bleke mange av genserene hennes! Den 17 desember har hun juleball og ballkjolen har lav rygg, og hun har hår som går til litt under skuldrene, så det dekker ikke ryggen som er full av kviser! Hun bruker nå en spray som er en toner for kviser i ansikt og kropp, hun vasker ryggen og sprayer den på, den ser ut til å funke, men det dukker jo stadig vekk opp nye, vet noen av dere om noe vi kan gjøre så det blir mest mulig borte på så kort tid?😊

Anonymkode: 0db98...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Min datter på 14 har slitt med kviser på ryggen i 1 og et halvt år nå og begynner å bli veldig lei det! Vi prøvde en krem i fjor, men den endte opp med å bleke mange av genserene hennes! Den 17 desember har hun juleball og ballkjolen har lav rygg, og hun har hår som går til litt under skuldrene, så det dekker ikke ryggen som er full av kviser! Hun bruker nå en spray som er en toner for kviser i ansikt og kropp, hun vasker ryggen og sprayer den på, den ser ut til å funke, men det dukker jo stadig vekk opp nye, vet noen av dere om noe vi kan gjøre så det blir mest mulig borte på så kort tid?😊

Anonymkode: 0db98...4ad

helt ærlig tviler jeg på det går, jeg ville ikke valgt en kjole med bar rygg for en slik anledning. Mitt inntrykk er at behandling av kviser ofte trenger lang tid

Anonymkode: c8602...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins kremer på resept, som Epiduo og Dalacin. Det behandles ofte også med antibiotika. Jeg hadde tatt en tur til hudlege. Tviler dog på om det fins noen quick fix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...