Gå til innhold

Ukas vekt, uke 46


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Jeg hadde ikke trodd det var jeg som skulle som skulle starte tråd her, men nå gjør jeg det. 

Vinterkiloene kom litt for raskt på i år og forrige fredag bestemte jeg meg. Veiing hver fredag. Ned 600 gram siden forrige fredag. Sier meg fornøyd med det iom at jeg ikke får beveget meg så mye for tiden 🙂

Mål : Gå ned litt før jul, slik at jobben med å nå sommervekten etter jul, ikke skal føles uoverkommelig. 

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Jeg har ikke veid meg i det siste, men så i speilet at det plutselig var en bilring rundt magen. Jeg veide meg i går og har gått opp 2 kg til 82 kg. Det var altså ikke noe feil med speilet. Det ville jo vært rart om det ikke hadde fått konsekvenser å trene såpass mye mindre. Får kanskje ha litt mer kontroll på spisinga så jeg ikke starter jula på feil side av 80-streken.

Vi får se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 400 gram siste uka :D Fornøyd med det!

Har ikke gjort noe spesielt, så det er vel temmelig tilfeldig, så vi får nå se neste fredag hvordan det ligger an...

Hadde vært kult med en drøy halvkilo ned før jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Xtra skrev:

Vekten min er skuffende stabilt høy og jeg forteller meg selv at muskler veier mer enn fett 😁

Haha 😄 Kjenner meg igjen der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 64 kg. Er høy og vil helst ned noen kg, men kroppen har ikke godt av det så prøver å holde meg på 63-64 kg. Gikk opp noen kg pga en periode med både skade, inaktivitet og overspising, men er bare 700 g unna vekten jeg hadde før denne perioden nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veier nå 77 kg, 2,1 kg mer enn forrige mandag. Men jeg tror jeg må veie meg i morgen tidlig igjen for jeg sov nemlig ikke ett minutt i natt og  drakk masse vann, kaffe og kakao, så det kan ha noe å si. Uansett har jeg ikke blitt særlig mye slankere. Man har da speil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått veid meg igjen. 76,1 kg denne gangen. 900 g mindre enn i går morges og 1,2 kg mer enn forrige uke. Ja, ja. Bra er det ikke, men i hvert fall litt bedre enn i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må veie meg fast jeg og etter bolle-gildet tidligere i høst. Nå trodde negative jeg at jeg faktisk hadde mistet et par kg. Men neida, her har vekta økt 1,4 kg på 2 uker. Jeg orker ikke ketose, men synes som å være eneste mulighet for vektnedgang for meg🤭🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på galleien sånn matmessig,  men prøver desperat å få snudd om. Har noen bra dager, men så havner jeg utpå igjen. I går kjøpte jeg to nye bukser som jeg skal bruke på København turen, og de var såpass trange at jeg ikke bør gå opp ett gram før turen (har bittelitt å gå på sånn at jeg kan kose meg på turen)  Så nå bare må jeg.   Og vekta viser nå 3,4 kg mer enn det minste jeg var i høst, men allikevel 16 kg mindre enn i fjor høst. Så jeg bør vel alt i alt være fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...