Gå til innhold

Ukens trening, uke 46


 cilie

Anbefalte innlegg

Som ukene flyr!

Her ble det intervaller og styrke på senter lørdag og gå/jogg i skogen i dag. Er greit fornøyd gitt omstendighetene. Håper å øke til 3 x kommende uke. Sliter med stivhet og smerter om dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, cilie skrev:

Som ukene flyr!

Her ble det intervaller og styrke på senter lørdag og gå/jogg i skogen i dag. Er greit fornøyd gitt omstendighetene. Håper å øke til 3 x kommende uke. Sliter med stivhet og smerter om dagen. 

Det er adskillig verre å komme seg ut etter jobb nå i stappmørket ja - i tillegg har jeg vært forkjølet så denne uka ble det en tur på lørdag og en på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Ryggen min er fortsatt ikke helt god,  men har kommet i gang med gåturer ute denne uka. 

Starter på jobb i morgen og håper å.øke lengdene på gåturene uka som kommer. Styrketrening tør jeg ikke helt enda, kjenner jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...