Gå til innhold

Forandringer av liker-funksjonen på våre innlegg


Admin

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Admin skrev:

Etter en ny vurdering har vi kommet frem til en mellomting, man kan fortsatt se hvem som har gitt likes, men man må aktivt trykke på tallet for å kunne se hvem det er som har gitt likes. Så da kan man selv velge om man vil se hvem som er enig med innlegget eller ikke.

Admin

God løsning:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes fortsatt gammel ordning er best. Jeg klarer ikke å fatte at det er problematisk om noen får flere likes. Det er vel bare hyggelig at brukere som gjennom lang tid og mange innholdsrike, fornuftige svar, får mange likes. Om noen blir krenket av dette, ja da må det være vanskelig IRL og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, cilie skrev:

Jeg synes fortsatt gammel ordning er best. Jeg klarer ikke å fatte at det er problematisk om noen får flere likes. Det er vel bare hyggelig at brukere som gjennom lang tid og mange innholdsrike, fornuftige svar, får mange likes. Om noen blir krenket av dette, ja da må det være vanskelig IRL og. 

Man ser jo nå også hvem som liker innleggene dine:) ikke noe problem, er jo bare å klikke på det så kommer det opp hvem som liker. 

Anonymkode: a6acb...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2019 den 19.42, Admin skrev:

Etter en ny vurdering har vi kommet frem til en mellomting, man kan fortsatt se hvem som har gitt likes, men man må aktivt trykke på tallet for å kunne se hvem det er som har gitt likes. Så da kan man selv velge om man vil se hvem som er enig med innlegget eller ikke.

Admin

Man ser jo selv hvem som har likt innleggene uansett - det kommer jo opp på meldingslista... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Lillemus skrev:

Man ser jo selv hvem som har likt innleggene uansett - det kommer jo opp på meldingslista... 

Om man poster med nick vil man få varsel om det uansett, men poster man som AB skal det ikke gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, slabbedask skrev:

Det har man aldri kunnet.

Ok. Det visste jeg ikke. Trodde det stod anonym når jeg «liket» tidligere. Nå står jeg plutselig med et nic som jeg nesten aldri har brukt. 

Anonymkode: f662e...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Det visste jeg ikke. Trodde det stod anonym når jeg «liket» tidligere. Nå står jeg plutselig med et nic som jeg nesten aldri har brukt. 

Anonymkode: f662e...586

Det stemte for et par dager siden. Men det varte bare en dag:)

Anonymkode: a6acb...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2019 den 19.42, Admin skrev:

Etter en ny vurdering har vi kommet frem til en mellomting, man kan fortsatt se hvem som har gitt likes, men man må aktivt trykke på tallet for å kunne se hvem det er som har gitt likes. Så da kan man selv velge om man vil se hvem som er enig med innlegget eller ikke.

Admin

Skjønner ikke helt hvorfor Admin mener at dette er bedre for brukerne enn slik det var før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, påskelilje skrev:

Skjønner ikke helt hvorfor Admin mener at dette er bedre for brukerne enn slik det var før?

Samtidig er i grunnen ingenting tapt ved den nye ordningen, så kanskje det er på tide å legge ballen død;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, påskelilje skrev:

Skjønner ikke helt hvorfor Admin mener at dette er bedre for brukerne enn slik det var før?

Vet ikke, men mulig det er fare for at noen føler seg krenket over at andre får likes fra de som er kjent for mest kompetanse her inne. Alt det skal tas hensyn til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Xtra skrev:

Vet ikke, men mulig det er fare for at noen føler seg krenket over at andre får likes fra de som er kjent for mest kompetanse her inne. Alt det skal tas hensyn til...

Tviler på at bomullsinnpakking her fører til en bedre hverdag i RL... 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, frosken skrev:

Samtidig er i grunnen ingenting tapt ved den nye ordningen, så kanskje det er på tide å legge ballen død;-)

Joda, for all del.  Men jeg blir irritert over forandringer som ikke gir noen øyensynlig nytte for oss brukere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2019 den 19.42, Admin skrev:

Etter en ny vurdering har vi kommet frem til en mellomting, man kan fortsatt se hvem som har gitt likes, men man må aktivt trykke på tallet for å kunne se hvem det er som har gitt likes. Så da kan man selv velge om man vil se hvem som er enig med innlegget eller ikke.

Admin

 

Denne funksjonen er ikke tilgjengelig for blinde som bruker skjermleser (JAWS 2019). Har frem til nå kun forsøkt med nettleseren Chrome som er den som pleier å fungere best på de fleste nettsider.

Anonymkode: 1699e...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Xtra skrev:

Vet ikke, men mulig det er fare for at noen føler seg krenket over at andre får likes fra de som er kjent for mest kompetanse her inne. Alt det skal tas hensyn til...

Ikke alt man kan ta hensyn til heller. Hvis man føler seg krenket over det så er man kanskje ikke tykkhudet nok til å være på et forum? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...