Gå til innhold

Hvilken nytteverdi får liker-knappen nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det antall likes som betyr noe?

Anonymkode: b2c07...b07

Den har ingen nytteverdi når man ikke ser hvem som har likt, jeg så på det som støtte fra den og den. Kan jo ikke se hvem som liker nå, bortkastet :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det antall likes som betyr noe?

Anonymkode: b2c07...b07

Nei, det betyr ingen ting.

Det som betyr noe er å se om den man diskuterer med (f.eks TS) har sett svaret og er enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grunnen begynner jeg å like den nye funksjonen. Den kan gjøre folk mer frimodige til å like f.eks. meninger som ikke er helt PK. Nå kan man støtte og like alt mulig uten at noen ser det og stiller deg til regnskap for det ved seinere anledninger! ;)

Anonymkode: c36d7...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.11.2019 den 18.12, AnonymBruker skrev:

I grunnen begynner jeg å like den nye funksjonen. Den kan gjøre folk mer frimodige til å like f.eks. meninger som ikke er helt PK. Nå kan man støtte og like alt mulig uten at noen ser det og stiller deg til regnskap for det ved seinere anledninger! ;)

Anonymkode: c36d7...c9a

Herlighet, blir vel ikke stilt til regnskap pga en like. Uansett greit å ha tenkt gjennom budskapet i det man vil like...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, cilie skrev:

Herlighet, blir vel ikke stilt til regnskap pga en like. Uansett greit å ha tenkt gjennom budskapet i det man vil like...

Jeg "liker" visst i hytt og pine, ser jeg. Helt uten mening og hensikt har jeg fått trykket liker på mange innlegg. Det er utrolig irriterende, for jeg vil ikke bli tillagt meninger og holdninger jeg ikke har. Det virker som om det ikke skal noen ting til før liker-knappen reagerer. Jeg må stadig inn på tråder jeg har lest for å fjerne likes jeg har gitt. Det tryggeste er nå å lese uten å være innlogget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Visma skrev:

Jeg "liker" visst i hytt og pine, ser jeg. Helt uten mening og hensikt har jeg fått trykket liker på mange innlegg. Det er utrolig irriterende, for jeg vil ikke bli tillagt meninger og holdninger jeg ikke har. Det virker som om det ikke skal noen ting til før liker-knappen reagerer. Jeg må stadig inn på tråder jeg har lest for å fjerne likes jeg har gitt. Det tryggeste er nå å lese uten å være innlogget.

Det er veldig lett å komme borti like-knappen når en bare scroller nedover på siden. Det virker som om den er overfølsom for touch.

Anonymkode: 406b6...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er veldig lett å komme borti like-knappen når en bare scroller nedover på siden. Det virker som om den er overfølsom for touch.

Anonymkode: 406b6...5b0

Ja, det virker sånn. Men nå skal de se på problemet, så får vi håpe at det ordner seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Visma skrev:

Ja, det virker sånn. Men nå skal de se på problemet, så får vi håpe at det ordner seg! :)

Du får bruke en mus.

Anonymkode: 80a42...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2019 den 8.46, Visma skrev:

Ja, det virker sånn. Men nå skal de se på problemet, så får vi håpe at det ordner seg! :)

Bare bli venstrehendt slik som meg så scroller du heller med venstre tommel og den er da ikke like nær likerknappen som høyre tommel blir. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...