Nicklusheletida Posted Tuesday at 07:29 PM Ja, det var denne/forrige uke som skulle bli bedre da. Fortsatt har jeg ikke turt/ eller orket å begynne med styrketrening igjen. Jeg har gått mye tur , da det kjennes bra for ryggen ( mens jeg går ) og jeg har tøyd og bøyd mye i begynnelsen av uka. Likevel ble jeg ikke noe bedre i ryggen. Men da jeg ga opp, begynte det å skje noe positivt. De 3 siste dagene har føltes litt bedre. Nå tror jeg det er håp for skisesongen. Jeg er ikke noe god på å bli satt ut av spill slik. Det er jo så hemmende. Blir rett og slett sur 😢 Heretter skal jeg skifte fokus når jeg trener styrke. Jeg må trene mer kjernemuskelatur ( noe jeg glatt har hoppet over) , da det er det denne kroppen trenger mest 🙂 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Glitter Posted Tuesday at 08:00 PM Trente fotball på mandag, løping på mølle og styrke tirsdag, løping på mølle og bare halve styrkeprogrammet torsdag også to veldig harde løpeturer i snø i marka lørdag og søndag. Så 5 økter totalt. Ikke gått noen turer da. Onsdag og fredag var jeg nesten stillesittende. 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lillemus Posted Tuesday at 08:08 PM Blæh. Forrige uke hopper vi lett bukk over. Jobbet i tillegg både lørdag og søndag så det ble ingen Helvetesrunder heller. 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cilie Posted Tuesday at 08:14 PM (edited) Ble to turer med litt jogging. Har ikke helt piffen for å si det slik. Når jeg er på treningsturer er det i treningstøy og med hensikt å bli svett. Har vært ute på «rusletur» ved havet og, men slike turer tas aldri med. Edited Tuesday at 08:16 PM by cilie 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cilie Posted Tuesday at 08:22 PM 52 minutter siden, Nicklusheletida skrev: Men da jeg ga opp, begynte det å skje noe positivt. De 3 siste dagene har føltes litt bedre. Nå tror jeg det er håp for skisesongen. Så bra! Fortsatt god bedring. 0 Quote Share this post Link to post Share on other sites