Gå til innhold

Ukas trening uke 48


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Ja, det var denne/forrige uke som skulle bli bedre da.

Fortsatt har jeg ikke turt/ eller orket å begynne med styrketrening igjen. 

Jeg har gått mye tur , da det kjennes bra for ryggen  ( mens jeg går ) og jeg har tøyd og bøyd mye i begynnelsen av uka. Likevel ble jeg ikke noe bedre i ryggen. 

Men da jeg ga opp, begynte det å skje noe positivt. De 3 siste dagene har føltes litt bedre.

Nå tror jeg det er håp for skisesongen. 

Jeg er ikke noe god på å bli satt ut av spill slik. Det er jo så hemmende. Blir rett og slett sur 😢

Heretter skal jeg skifte fokus når jeg trener styrke. Jeg må trene mer kjernemuskelatur ( noe jeg glatt har hoppet over) , da det er det denne kroppen trenger mest 🙂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trente fotball på mandag, løping på mølle og styrke tirsdag, løping på mølle og bare halve styrkeprogrammet torsdag også to veldig harde løpeturer i snø i marka lørdag og søndag. Så 5 økter totalt. Ikke gått noen turer da. Onsdag og fredag var jeg nesten stillesittende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble to turer med litt jogging. Har ikke helt piffen for å si det slik. Når jeg er på treningsturer er det i treningstøy og med hensikt å bli svett. Har vært ute på «rusletur» ved havet og, men slike turer tas aldri med. 

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Men da jeg ga opp, begynte det å skje noe positivt. De 3 siste dagene har føltes litt bedre.

Nå tror jeg det er håp for skisesongen. 

Så bra! Fortsatt god bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...