AnonymBruker Skrevet 6. desember 2019 Skrevet 6. desember 2019 Jeg har gått ned mange kilo og er normalvektig nå Jeg har fått en flat mage, men jeg ønsker å få en slik mage sånn som på dette bildet. Er det et realistisk mål og ha eller er bildet retusjert ? Jeg vil ha to streker på siden og den i midten, men jeg vil ikke ha en klumpete mage. Altså jeg vil ha kun strekene som går loddrett altså ned ikke vannrett… hvordan burde jeg trene for å få dette til ? Noen som vet om noen øvelser ? Anonymkode: 9f736...ced 0 Siter
Sunset90 Skrevet 7. januar 2020 Skrevet 7. januar 2020 en kombinasjon av styrke og kondisjon. samt sunt kosthold. For og få fram en vis synnelighet i musklaturen på fett% ned, fettforbrenning 12-15 repetisjoner. bør muligens trene magemusklaturen på siden. Planke finnes del inspirasjon til mageøvelser der https://www.bodybuilding.com/exercises/muscle/abdominals 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.