Gå til innhold

Ukens vekt - uke 50


Gondor

Anbefalte innlegg

Nå veier jeg 75,2 kg, 400g mer enn forrige mandag. Siden jeg begynte å veie meg 8. oktober har jeg gjennomsnittlig veid 75 kg. Litt variasjon fra uke til uke, men jeg går ikke ned i vekt. Jeg har lyst til å gi opp. Jeg har ikke tenkt til å begynne å spise masse og jeg kommer til å passe på like mye, men det virker ikke som det er noe vits i. Jeg spiser vel for mye da og beveger meg ikke nok. Jeg får spise mindre, men helt ærlig har jeg begynt å miste troen. Kanskje jeg bare må innse at jeg kommer til å være feit resten av livet. Jeg var inne i et prøverom på fredag hvor det var speil på tre sider. For et grotesk syn! Jeg blir deprimert av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare for å strø litt salt i såret på meg selv kan jeg nevne at treneren min gikk ned 30 kg på 4 måneder og hun har holdt vekten. Vakker er hun og og har en veldig fin kroppsform. Hun er sympatisk, blid og en veldig dyktig trener. Det er noen som har det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
15 timer siden, Gondor skrev:

Ok. Jeg gir ikke helt opp. Fra nå av skal jeg ikke ha sukker i te og kaffe.

Suketter er like godt 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...